O reklamie

Starcom: rynek reklamowy wzrósł o 1,3 proc. w I półroczu br.

Starcom: rynek reklamowy wzrósł o 1,3 proc. w I półroczu br.

Najsilniej rosły sektory: media - wzrost wydatków aż o 53,1 mln zł (dynamika +33,2 proc.), oraz napoje i alkohole (+32,4 mln zł, dynamika +16,2 proc.).

Czytaj więcej
Nowa kampania #weekendING

Nowa kampania #weekendING

Kampania reklamowa banku ING "Weekend bez przeszkód" skierowana jest do młodych konsumentów.

Czytaj więcej
Orange z nową kampanią pakietów Love

Orange z nową kampanią pakietów Love

W pakietach operator łączy usługi telefonii komórkowej, internetu i telewizji.

Czytaj więcej
Baner rządzi internetem

Baner rządzi internetem

Z raportu GemiusAdMonitor za pierwsze półrocze br. wynika, że w 70 proc. kampanii w internecie w Polsce wykorzystywano banery. Pod tym względem Polska nie odbiega od innych rynków Europy Środkowej.

Czytaj więcej
Sieci handlowe zwiększają wydatki reklamowe

Sieci handlowe zwiększają wydatki reklamowe

Biedronka i Lidl coraz zacieklej walczą o tego samego klienta - wynika z analizy Codemedia.

Czytaj więcej
Nissan Qashqai rozpoczyna działania promocyjne [wideo]

Nissan Qashqai rozpoczyna działania promocyjne [wideo]

Za przygotowanie kampanii odpowiadają TBWA i OMD.

Czytaj więcej
McCann powiększa działy strategii i social mediów

McCann powiększa działy strategii i social mediów

Do zespołu agencji dołączyły Natalia Drobniak i Klaudia Karkulowska.

Czytaj więcej
Lotos rusza z kampanią wizerunkową

Lotos rusza z kampanią wizerunkową

Prowadzona jest pod hasłem "Naj nie bierze się znikąd" i wykorzystuje analogie do sportu.

Czytaj więcej
OS3 odpowiada za kampanię drugiego sezonu "Azja Express"

OS3 odpowiada za kampanię drugiego sezonu "Azja Express"

Media zaplanował i kupił Starcom.

Czytaj więcej
Marka House startuje z kampanią jesienną

Marka House startuje z kampanią jesienną

W komunikacji dominują humor, dystans i "milenialsowy" charakter.

Czytaj więcej