O reklamie

Nagrody za 3,16 mln zł w loterii Playa

Nagrody za 3,16 mln zł w loterii Playa

Loterię fioletowego operatora reklamują Zygmunt i Filip Chajzerowie.

Czytaj więcej
Delecta i rozbrajanie mamy

Delecta i rozbrajanie mamy

Delecta przypomina kampanię z rozbrajaniem mamy. Marka promuje Owocowe Kubki.

Czytaj więcej
Urodzinowa kampania Carrefoura

Urodzinowa kampania Carrefoura

Sieć sklepów świętuje 20-lecie obecności w Polsce.

Czytaj więcej
Nie oglądam bloków reklamowych

Nie oglądam bloków reklamowych

- Atmosfera była zupełnie inna niż w  agencjach teraz. Było dużo mniej pracy, dużo więcej czasu i  mieliśmy dużo więcej przestrzeni na myślenie i  podchodzenie z  różnych stron do tematów - mówi Maciej Marasek, były dyrektor kreatywny Ogilvy & Mather, współzałożyciel agencji Red8 i 2012.

Czytaj więcej
Kubuś poleca się na zdrowie i dla babć

Kubuś poleca się na zdrowie i dla babć

Wystartowała nowa kampania napoju.

Czytaj więcej
16 stycznia wystartowała kolejna edycja Multi Multi Loterii, tym razem  realizowana jest pod hasłem "Graj w kolory z Multi Multi".

16 stycznia wystartowała kolejna edycja Multi Multi Loterii, tym razem realizowana jest pod hasłem "Graj w kolory z Multi Multi".

Podobnie jak w roku ubiegłym towarzyszy jej zakrojona na szeroką skalę kampania reklamowa. Przez cztery tygodnie w prasie, radiu, telewizji, internecie i na billboardach będzie można zobaczyć dedykowane loterii Multi Multi spoty i reklamy.

Czytaj więcej
Startuje Papaya Young Directors [wideo]

Startuje Papaya Young Directors [wideo]

Rozpoczyna się czwarta edycja konkursu dla młodych filmowców.

Czytaj więcej
Ada Fijał reklamuje markę Bioliq

Ada Fijał reklamuje markę Bioliq

Kampanię dla Aflofarmu realizuje dom mediowy SMG Polska.

Czytaj więcej
Współpraca z influencerami czy z konsumentami - poradnik dla marketera

Współpraca z influencerami czy z konsumentami - poradnik dla marketera

Lubimy dzielić się swoimi opiniami, a także słuchać rad innych. Około 80% z nas wierzy rekomendacjom ludzi, których zna, a opinie cieszą się dużym zaufaniem internautów i przekładają się na ich faktyczne działania, np. zakup produktu.

Czytaj więcej
K2 dla "Warsaw Shore"

K2 dla "Warsaw Shore"

Do zadań agencji należy opracowanie koncepcji kreatywnej spotu TV i jego realizacja oraz stworzenie kontentu do kampanii internetowej.

Czytaj więcej