O reklamie

Epica 2017: pięć statuetek dla Bardzo. Walk również z nagrodą

Epica 2017: pięć statuetek dla Bardzo. Walk również z nagrodą

Jak dotąd agencje z Polski zdobyły sześć nagród.

Czytaj więcej
Epica Awards 2017: grand prix dla Bardzo

Epica Awards 2017: grand prix dla Bardzo

Polska z siedmioma statuetkami na festiwalu w Berlinie.

Czytaj więcej
T-Mobile rusza ze świąteczną kampanią

T-Mobile rusza ze świąteczną kampanią

Kreację przygotowała agencja Bridge2Fun, a planowanie i zakup mediów Starcom.

Czytaj więcej
Zwycięzcy Young Creatives Eurobest 2017

Zwycięzcy Young Creatives Eurobest 2017

Wyjadą na festiwal Eurobest odbywający się w dniach 28-30 listopada w Londynie.

Czytaj więcej
Zenith: 25 proc. reklamy display w Polsce to programmatic

Zenith: 25 proc. reklamy display w Polsce to programmatic

Na świecie udział programmaticu wynosi 59 proc.

Czytaj więcej
Kowalczyk, Gronau, Kornecka i Scipio del Campo awansują w Papaya Films

Kowalczyk, Gronau, Kornecka i Scipio del Campo awansują w Papaya Films

Dom produkcyjny otwiera specjalny dział do produkcji muzycznych.

Czytaj więcej
Napoleon w nowej kampanii Carrefour [wideo]

Napoleon w nowej kampanii Carrefour [wideo]

Kampania autorstwa Saatchi & Saatchi IS została wzbogacona o niestandardowy kontent wideo w digitalu.

Czytaj więcej
Cube Group nagrodzona za kampanię dla iTaxi w konkursie Effective Mobile Marketing Awards

Cube Group nagrodzona za kampanię dla iTaxi w konkursie Effective Mobile Marketing Awards

Polska agencja triumfuje w kategorii Most Effective Use of Data.

Czytaj więcej
Maja Biniewicz digital chief officerem w grupie MullenLowe

Maja Biniewicz digital chief officerem w grupie MullenLowe

Zajmie się kompleksowym zarządzaniem strukturą firmy w obszarze digital.

Czytaj więcej
GoldenSubmarine i Bidlab promują nową usługę PayU

GoldenSubmarine i Bidlab promują nową usługę PayU

PayU wprowadza odroczone płatności i reklamuje to w internecie.

Czytaj więcej