O reklamie
Nationale-Nederlanden patrzy "Oczami matki"
Ubezpieczyciel przygotował kampanię reklamującą ubezpieczenia dzieci.
Vectra rusza z nową kampanią
Kampanię zrealizowały: Isobar, Propeller, Starcom i ClickAd.
Grandes Kochonos Digital powiększa dział kreacji
Do agencji dołączają Mateusz Reiss jako art director i Aleksandra Łatecka jako junior designerka.
Lexus stworzył w Warszawie spot na rynek japoński
Za projekt odpowiadają Dentsu Tokyo i Papaya Films.
McCann Worldgroup współtwórcą kampanii promującej Young Creatives 2017
Działania są prowadzone pod hasłem: "Nieważne jaki. Ważne, że kreatywny".
Anna Guzik promuje markę Hochland
Rusza nowa odsłona kampanii serów.
Alior w Wietnamie
Bank promuje bezpłatne wypłaty z bankomatów na całym świecie. Kolejna realizacja PZL i Maxusa dla wieloletniego klienta.
Gortat, Brodka i Kamiński promują Muzeum Narodowe
Kampania realizowana jest pod hasłem "A ty, co zobaczysz?"
Morizon.pl startuje z największą kampanią w swojej historii [wideo]
Za kreację odpowiada LiquidThread.
KER: Reklama Reserved przekracza "dopuszczalne granice obyczajowości"
Komisja stwierdziła, że reklama może zaowocować brakiem zaufania do apeli społecznych i zniechęcać do zaangażowania się w działania społeczne.