O reklamie

2 mln Polaków ma Adblocka i jednocześnie nie korzysta z telewizora

2 mln Polaków ma Adblocka i jednocześnie nie korzysta z telewizora

SW Research i ScreenLovers przebadali "kontrreklamowych".

Czytaj więcej
McCann wzmacnia zespół strategii i social mediów

McCann wzmacnia zespół strategii i social mediów

Do agencji dołączają Natalia Żmuda i Cezary Kuik.

Czytaj więcej
Zuzanna Warowna-Toruńska żegna się z Ogilvy

Zuzanna Warowna-Toruńska żegna się z Ogilvy

Menedżerka odchodzi po dwóch latach pracy w agencji. Jej następcą zostanie Agnieszka Wasilewska.

Czytaj więcej
Maciej Kot polskim ambasadorem kampanii P&G "Dziękuję ci, mamo"

Maciej Kot polskim ambasadorem kampanii P&G "Dziękuję ci, mamo"

Gigant FMCG intensyfikuje przygotowania do olimpiady.

Czytaj więcej
Joanna Kurowska zwyciężyła w 18. konkursie Galerii Plakatu AMS

Joanna Kurowska zwyciężyła w 18. konkursie Galerii Plakatu AMS

Zwycięskie prace będzie można oglądać w całej Polsce na citylightach należących do AMS przez cały 2018 r.

Czytaj więcej
Kamila Bilska przechodzi z VML do PZL

Kamila Bilska przechodzi z VML do PZL

Obejmuje stanowisko strategic plannera.

Czytaj więcej
Skargi na markę Zbój Energy Drink w KER [wideo]

Skargi na markę Zbój Energy Drink w KER [wideo]

Komisja uznała, że rozpowszechnianie reklamy powinno zostać niezwłocznie wstrzymane. Marketer nie widzi problemu.

Czytaj więcej
Pekao SA rusza z największą kampanią w historii

Pekao SA rusza z największą kampanią w historii

Działania wizerunkowe pod hasłem "Doceń różnicę" przygotowały McCann i MediaCom.

Czytaj więcej
Alior przeznaczy duży budżet na reklamę Bancovo

Alior przeznaczy duży budżet na reklamę Bancovo

Bancovo to projekt z budżetem 30 mln zł. Ma to być najważniejsza firma e-commerce w branży finansowej w Polsce.

Czytaj więcej
Orange zmieni zasady współpracy z agencjami

Orange zmieni zasady współpracy z agencjami

Miałby powstać "interdyscyplinarny" zespół w ramach Publicis Groupe. Do gry powraca Leo Burnett.

Czytaj więcej