O reklamie

Zwycięzcy Young Creatives Eurobest 2017

Zwycięzcy Young Creatives Eurobest 2017

Wyjadą na festiwal Eurobest odbywający się w dniach 28-30 listopada w Londynie.

Czytaj więcej
Zenith: 25 proc. reklamy display w Polsce to programmatic

Zenith: 25 proc. reklamy display w Polsce to programmatic

Na świecie udział programmaticu wynosi 59 proc.

Czytaj więcej
Kowalczyk, Gronau, Kornecka i Scipio del Campo awansują w Papaya Films

Kowalczyk, Gronau, Kornecka i Scipio del Campo awansują w Papaya Films

Dom produkcyjny otwiera specjalny dział do produkcji muzycznych.

Czytaj więcej
Napoleon w nowej kampanii Carrefour [wideo]

Napoleon w nowej kampanii Carrefour [wideo]

Kampania autorstwa Saatchi & Saatchi IS została wzbogacona o niestandardowy kontent wideo w digitalu.

Czytaj więcej
Cube Group nagrodzona za kampanię dla iTaxi w konkursie Effective Mobile Marketing Awards

Cube Group nagrodzona za kampanię dla iTaxi w konkursie Effective Mobile Marketing Awards

Polska agencja triumfuje w kategorii Most Effective Use of Data.

Czytaj więcej
Maja Biniewicz digital chief officerem w grupie MullenLowe

Maja Biniewicz digital chief officerem w grupie MullenLowe

Zajmie się kompleksowym zarządzaniem strukturą firmy w obszarze digital.

Czytaj więcej
GoldenSubmarine i Bidlab promują nową usługę PayU

GoldenSubmarine i Bidlab promują nową usługę PayU

PayU wprowadza odroczone płatności i reklamuje to w internecie.

Czytaj więcej
Compay.pl wkracza na rynek z nową kampanią wizerunkową. 

Compay.pl wkracza na rynek z nową kampanią wizerunkową. 

"Bezgotówkowo, bezproblemowo" - pod takim hasłem firma Compay ruszyłą z nową kampanią wizerunkową, skierowaną przede wszystkim do małych i średnich przedsiębiorców. Za strategię komunikacji, kreację, planowanie i realizację kampanii odpowiada agencja reklamowa Chapter1.

Czytaj więcej
Kreatura 2017: 17 nagród głównych i 38 wyróżnień

Kreatura 2017: 17 nagród głównych i 38 wyróżnień

Jury zdecydowało również o przyznaniu nagrody specjalnej za pracę "Porter Podbity Śliwką" zrealizowaną przez DBA Box Office dla Browaru Jabłonowo.

Czytaj więcej
PKP prowadzi kampanię wizerunkową [wideo]

PKP prowadzi kampanię wizerunkową [wideo]

Koncepcja kreatywna została przygotowana wewnątrz Grupy PKP przez pracowników z obszaru komunikacji i promocji.

Czytaj więcej