O reklamie

Marcin Ejsmont nowym szefem strategii w Change Serviceplan

Marcin Ejsmont nowym szefem strategii w Change Serviceplan

Zmiany na stanowisku dyrektora strategii w agencji.

Czytaj więcej
Piotr Kania nowym dyrektorem kreatywnym Czteryczwarte

Piotr Kania nowym dyrektorem kreatywnym Czteryczwarte

Dotychczasowy dyrektor kreatywny obejmuje dyrekcję kreatywną rozwijającego się działu agencji - Corporate Identity.

Czytaj więcej
ZnanyLekarz.pl startuje z ogólnopolską kampanią [wideo]

ZnanyLekarz.pl startuje z ogólnopolską kampanią [wideo]

Działania realizują: Cut The Mustard, Dobro i Blue 449.

Czytaj więcej
Roksana Kałużna account directorem w Ogilvy & Mather

Roksana Kałużna account directorem w Ogilvy & Mather

Nowe osoby w dziale client service agencji.

Czytaj więcej
Plus reklamuje smartfony i telewizory Samsunga

Plus reklamuje smartfony i telewizory Samsunga

W ramach wspólnego z Cyfrowym Polsatem programu zniżkowego smartDom operator oferuje m.in. urządzenia koreańskiego producenta w obniżonych cenach.

Czytaj więcej
Sante wybiera Directors

Sante wybiera Directors

Współpraca ma charakter projektowy.

Czytaj więcej
Instytut Monitorowania Mediów o wydatkach reklamowych w okresie świątecznym

Instytut Monitorowania Mediów o wydatkach reklamowych w okresie świątecznym

W grudniu największy budżet na reklamę przeznaczyła branża handlowa, a marką, która zainwestowała najwięcej był Media Expert (54,5 mln zł).

Czytaj więcej
Piotr Osiński dyrektorem kreatywnym w Wunderman MENA w Dubaju

Piotr Osiński dyrektorem kreatywnym w Wunderman MENA w Dubaju

Associate creative director z Saatchi & Saatchi IS zmienia agencję.

Czytaj więcej
Coca-Cola rozstaje się z Robertem Lewandowskim!

Coca-Cola rozstaje się z Robertem Lewandowskim!

Z końcem 2017 r. firma zakończyła wieloletnią współpracę z piłkarzem.

Czytaj więcej
GoldenLine prowadzi kampanię

GoldenLine prowadzi kampanię

Za kreacje odpowiada Agencja Up.

Czytaj więcej