O reklamie

Bart Biały dyrektorem kreatywnym agencji Plej

Bart Biały dyrektorem kreatywnym agencji Plej

Z branżą reklamową związany jest od ponad 20 lat.

Czytaj więcej
El Padre: przychody na poziomie ponad 19 mln zł

El Padre: przychody na poziomie ponad 19 mln zł

Agencja zakończyła 2017 r. z największymi obrotami w historii spółki.

Czytaj więcej
Kamil Stoch i inni olimpijczycy udostępniają spot Visy

Kamil Stoch i inni olimpijczycy udostępniają spot Visy

To element działań marki Visa w social mediach. Start nastąpił przed oficjalną premierą w globalnych kanałach cyfrowych i radiowo-telewizyjnych.

Czytaj więcej
Łukasz Plona przechodzi z Value Media do K2 Media

Łukasz Plona przechodzi z Value Media do K2 Media

Agencja zatrudnia innovation & technology directora.

Czytaj więcej
KER: odbiorcy nie naśladują scen z reklam, które zostały stworzone z efektami specjalnymi

KER: odbiorcy nie naśladują scen z reklam, które zostały stworzone z efektami specjalnymi

Do Komisji wpłynęła skarga dotycząca reklamy grupy Lotos.

Czytaj więcej
Spot Męskiego Grania królował na YouTube w 2017 r.

Spot Męskiego Grania królował na YouTube w 2017 r.

Na podium YouTube Ads Leaderboard 2017 znalazły się jeszcze produkcje Play i ING Banku Śląskiego.

Czytaj więcej
Patryk Michoń w Leo Burnett Warsaw

Patryk Michoń w Leo Burnett Warsaw

Wcześniej związany był m.in. z McCann Worldgroup Warszawa, Havas Warsaw i Mullen Lowe.

Czytaj więcej
EB, McDonald’s, PZU, Fundacja Orange, DPD, Sprite - sześć nowych marek w Papaya Young Directors

EB, McDonald’s, PZU, Fundacja Orange, DPD, Sprite - sześć nowych marek w Papaya Young Directors

1 lutego startuje 5. edycja konkursu organizowanego przez Papaya Films.

Czytaj więcej
Już wczesną wiosną zacznie się sezon dla biegaczy i triathlonistów

Już wczesną wiosną zacznie się sezon dla biegaczy i triathlonistów

Życiowy rekord czy przebiegnięcie 3 km bez zadyszki? Amatorzy sportów mają różne cele, ale prowadzi do nich jedna droga - trening. Będzie ona krótsza i mniej wyboista, jeśli pokonamy ją pod okiem profesjonalnego trenera. Najszybciej znajdziemy go dzięki mobilnej aplikacji AllSporter.

Czytaj więcej
UPC reklamuje się hasłem: "Więcej niż światłowód"

UPC reklamuje się hasłem: "Więcej niż światłowód"

Kampanię w TV i online przygotowały: TBWA, Agencja HI oraz OMD.

Czytaj więcej