O reklamie

Patryk Michoń w Leo Burnett Warsaw

Patryk Michoń w Leo Burnett Warsaw

Wcześniej związany był m.in. z McCann Worldgroup Warszawa, Havas Warsaw i Mullen Lowe.

Czytaj więcej
EB, McDonald’s, PZU, Fundacja Orange, DPD, Sprite - sześć nowych marek w Papaya Young Directors

EB, McDonald’s, PZU, Fundacja Orange, DPD, Sprite - sześć nowych marek w Papaya Young Directors

1 lutego startuje 5. edycja konkursu organizowanego przez Papaya Films.

Czytaj więcej
Już wczesną wiosną zacznie się sezon dla biegaczy i triathlonistów

Już wczesną wiosną zacznie się sezon dla biegaczy i triathlonistów

Życiowy rekord czy przebiegnięcie 3 km bez zadyszki? Amatorzy sportów mają różne cele, ale prowadzi do nich jedna droga - trening. Będzie ona krótsza i mniej wyboista, jeśli pokonamy ją pod okiem profesjonalnego trenera. Najszybciej znajdziemy go dzięki mobilnej aplikacji AllSporter.

Czytaj więcej
UPC reklamuje się hasłem: "Więcej niż światłowód"

UPC reklamuje się hasłem: "Więcej niż światłowód"

Kampanię w TV i online przygotowały: TBWA, Agencja HI oraz OMD.

Czytaj więcej
Bogna Balicka w Leo Burnett

Bogna Balicka w Leo Burnett

Poprzednio związana była z agencją Young & Rubicam, w której pełniła funkcję managing partnera BavLab.

Czytaj więcej
Devil Energy Drink w Komisji Etyki Reklamy

Devil Energy Drink w Komisji Etyki Reklamy

KER dopatrzył się w reklamie naruszenia norm Kodeksu.

Czytaj więcej
BBDO Warszawa, Wavemaker i Business & Culture  przygotowały kampanię "Vogue Polska"

BBDO Warszawa, Wavemaker i Business & Culture przygotowały kampanię "Vogue Polska"

Autorką grafik jest Julia Mirny. Za reżyserię odpowiada Jarosław Kita. O oprawę muzyczną zadbała Barbara Wrońska, Małgorzata Bela użyczyła zaś swojego głosu.

Czytaj więcej
Bartosz Jaroszewski szefem kreacji w Walk Digital

Bartosz Jaroszewski szefem kreacji w Walk Digital

Do zespołu dołączyli także Paweł Cholewa oraz Kamil Pawłowski.

Czytaj więcej
Dentsu Aegis Network Polska przejmuje Propeller Film

Dentsu Aegis Network Polska przejmuje Propeller Film

UOKiK wyraził zgodę na transakcję.

Czytaj więcej
"Pożyczanie jest modne" - przekonuje w kampanii Nivea

"Pożyczanie jest modne" - przekonuje w kampanii Nivea

Za koncept kampanii odpowiada agencja GoldenSubmarine.

Czytaj więcej