O reklamie

Paweł Dunia dołącza do zarządu Artegence

Paweł Dunia dołącza do zarządu Artegence

Z agencją jest związany od blisko 12 lat.

Czytaj więcej
DPD rusza z kampanią w 20 krajach Europy [wideo]

DPD rusza z kampanią w 20 krajach Europy [wideo]

Filmy wyreżyserował Simon Levene.

Czytaj więcej
MBank reklamuje się we współpracy z Onetem i RMF FM

MBank reklamuje się we współpracy z Onetem i RMF FM

Kampanię promującą bank jako instytucję przyjazną przedsiębiorcom z sektora MSP zaplanował Mindshare.

Czytaj więcej
Kampania "Do ostatniego drzewa" nominowana w D&AD

Kampania "Do ostatniego drzewa" nominowana w D&AD

Ma szansę na nagrody w czterech kategoriach.

Czytaj więcej
Dorota Mazur CEO Havas Creative Group Poland

Dorota Mazur CEO Havas Creative Group Poland

Razem z Małgorzatą Węgierek, CEO Havas Media Group, jest odpowiedzialna za projekt Havas Village.

Czytaj więcej
Agencja Walk na shortliście D&AD

Agencja Walk na shortliście D&AD

Od 1999 roku agencje z Polski zostały nagrodzone w tym prestiżowym konkursie kreatywnym pięć razy.

Czytaj więcej
Ogilvy & Mather wygrywa cztery statuetki na międzynarodowym festiwalu D&AD

Ogilvy & Mather wygrywa cztery statuetki na międzynarodowym festiwalu D&AD

Nagrodę odebrała również agencja Walk.

Czytaj więcej
IAB AdEx: reklama online była warta w 2017 r. prawie 4 mld zł

IAB AdEx: reklama online była warta w 2017 r. prawie 4 mld zł

Przy utrzymaniu tempa rozwoju rok 2018 może zakończyć się wynikiem na poziomie przekraczającym 4,3 mld zł.

Czytaj więcej
Lidl Polska zmienia strategię komunikacji: "Więcej na radość z życia!"

Lidl Polska zmienia strategię komunikacji: "Więcej na radość z życia!"

Kampanię przygotowują GPD, Havas Media i Performance Media.

Czytaj więcej
PKP Intercity z nową platformą komunikacji

PKP Intercity z nową platformą komunikacji

Przewoźnik chwali się nowoczesnością - "Tysiące powodów do podróżowania". Realizacja: Publicis, Agencja Warszawa i Value Media.

Czytaj więcej