O reklamie

Dorota Mazur CEO Havas Creative Group Poland

Dorota Mazur CEO Havas Creative Group Poland

Razem z Małgorzatą Węgierek, CEO Havas Media Group, jest odpowiedzialna za projekt Havas Village.

Czytaj więcej
Agencja Walk na shortliście D&AD

Agencja Walk na shortliście D&AD

Od 1999 roku agencje z Polski zostały nagrodzone w tym prestiżowym konkursie kreatywnym pięć razy.

Czytaj więcej
Ogilvy & Mather wygrywa cztery statuetki na międzynarodowym festiwalu D&AD

Ogilvy & Mather wygrywa cztery statuetki na międzynarodowym festiwalu D&AD

Nagrodę odebrała również agencja Walk.

Czytaj więcej
IAB AdEx: reklama online była warta w 2017 r. prawie 4 mld zł

IAB AdEx: reklama online była warta w 2017 r. prawie 4 mld zł

Przy utrzymaniu tempa rozwoju rok 2018 może zakończyć się wynikiem na poziomie przekraczającym 4,3 mld zł.

Czytaj więcej
Lidl Polska zmienia strategię komunikacji: "Więcej na radość z życia!"

Lidl Polska zmienia strategię komunikacji: "Więcej na radość z życia!"

Kampanię przygotowują GPD, Havas Media i Performance Media.

Czytaj więcej
PKP Intercity z nową platformą komunikacji

PKP Intercity z nową platformą komunikacji

Przewoźnik chwali się nowoczesnością - "Tysiące powodów do podróżowania". Realizacja: Publicis, Agencja Warszawa i Value Media.

Czytaj więcej
Kasztelan "ręczy za każdą butelkę"

Kasztelan "ręczy za każdą butelkę"

W nowej kampanii marka odwołuje się do tradycji i miejsca pochodzenia.

Czytaj więcej
GoldenSubmarine promuje aplikację mobilną Benefia24

GoldenSubmarine promuje aplikację mobilną Benefia24

Spot stworzył dom produkcji filmowej Million Frames.

Czytaj więcej
AMS z nową ofertą reklamową

AMS z nową ofertą reklamową

Będzie ona obejmowała ponad 2,3 tys. bankomatów sieci Planet Cash.

Czytaj więcej
KER: Nivea wprowadzała konsumentów w błąd

KER: Nivea wprowadzała konsumentów w błąd

Komisja Etyki Reklamy odniosła się do zarzutów, jakie Unilever postawił reklamom Nivea Invisible for Black & White opracowanym dla Nivea przez GoldenSubmarine.

Czytaj więcej