Wyniki wyszukiwania dla tagu - adidas
ilość wyników: 16

LiquidThread realizuje aktywację dla Adidasa reklama

LiquidThread realizuje aktywację dla Adidasa

Działania obejmują głównie kanały social media.

Czytaj więcej
MediaCom wygrywa Adidasa media-inne

MediaCom wygrywa Adidasa

W Polsce firma była obsługiwana dotąd przez Carat.

Czytaj więcej
Maffashion promuje buty Adidas Originals Deerupt marketing

Maffashion promuje buty Adidas Originals Deerupt

Kampanię obsługuje VML.

Czytaj więcej
Wojciech Małysz dyrektorem zarządzającym EmLabu reklama

Wojciech Małysz dyrektorem zarządzającym EmLabu

Wcześniej pracował w agencji Live.

Czytaj więcej
Legia i Fortuna przedłużają umowę marketing

Legia i Fortuna przedłużają umowę

Warszawski klub sportowy Legia i Fortuna przedłużają umowę sponsorską. Nowy kontrakt akcentuje m.in. projekty związane z mediami społecznościowymi.

Czytaj więcej
Paul Pogba ponownie dla Adidasa marketing

Paul Pogba ponownie dla Adidasa

Film, który w Polsce trafi do social mediów, promuje kolekcję Red Limit.

Czytaj więcej
Mistrzostwa nieznanych sponsorów marketing

Mistrzostwa nieznanych sponsorów

Co piąty polski internauta nie znał przed UEFA Euro 2016 sponsorów mistrzostw. W badaniu ARC Rynek i Opinia na zlecenie SMG Polska najlepiej wypadały marki Orange i Coca-Cola. Optymizm kibiców też nie poraża - na finał Euro z udziałem naszej reprezentacji liczy 4 proc. Polaków.

Czytaj więcej
Goldbach: Kupić inaczej, niż było zaplanowane opinie

Goldbach: Kupić inaczej, niż było zaplanowane

Transakcja sprzedaży Goldbach Interactive nie doszła do skutku. Ale jest pewna, dość odważna alternatywa.

Czytaj więcej
Strzał w okienko opinie

Strzał w okienko

- Piłka nożna to gra, w której 22 mężczyzn biega za piłką, a na końcu i tak wygrywają Niemcy - powiedzenie Gary’ego Linekera sprawdziło się po raz kolejny. Podczas MŚ w Brazylii Adidas ograł konkurencję na polu marketingowym - uważa Szymon Michalik, group brand marketing manager Adidas.

Czytaj więcej
Puma pobiegnie szybciej marketing

Puma pobiegnie szybciej

Po ubiegłorocznej rewolucji personalnej Puma szykuje projekt marketingowy, który ma przywrócić pozycję marce. Puma ma być "najszybszą" marką sportową.

Czytaj więcej