Wyniki wyszukiwania dla tagu - adidas
ilość wyników: 13

Wojciech Małysz dyrektorem zarządzającym EmLabu reklama

Wojciech Małysz dyrektorem zarządzającym EmLabu

Wcześniej pracował w agencji Live.

Czytaj więcej
Legia i Fortuna przedłużają umowę marketing

Legia i Fortuna przedłużają umowę

Warszawski klub sportowy Legia i Fortuna przedłużają umowę sponsorską. Nowy kontrakt akcentuje m.in. projekty związane z mediami społecznościowymi.

Czytaj więcej
Paul Pogba ponownie dla Adidasa marketing

Paul Pogba ponownie dla Adidasa

Film, który w Polsce trafi do social mediów, promuje kolekcję Red Limit.

Czytaj więcej
Mistrzostwa nieznanych sponsorów marketing

Mistrzostwa nieznanych sponsorów

Co piąty polski internauta nie znał przed UEFA Euro 2016 sponsorów mistrzostw. W badaniu ARC Rynek i Opinia na zlecenie SMG Polska najlepiej wypadały marki Orange i Coca-Cola. Optymizm kibiców też nie poraża - na finał Euro z udziałem naszej reprezentacji liczy 4 proc. Polaków.

Czytaj więcej
Goldbach: Kupić inaczej, niż było zaplanowane opinie

Goldbach: Kupić inaczej, niż było zaplanowane

Transakcja sprzedaży Goldbach Interactive nie doszła do skutku. Ale jest pewna, dość odważna alternatywa.

Czytaj więcej
Strzał w okienko opinie

Strzał w okienko

- Piłka nożna to gra, w której 22 mężczyzn biega za piłką, a na końcu i tak wygrywają Niemcy - powiedzenie Gary’ego Linekera sprawdziło się po raz kolejny. Podczas MŚ w Brazylii Adidas ograł konkurencję na polu marketingowym - uważa Szymon Michalik, group brand marketing manager Adidas.

Czytaj więcej
Puma pobiegnie szybciej marketing

Puma pobiegnie szybciej

Po ubiegłorocznej rewolucji personalnej Puma szykuje projekt marketingowy, który ma przywrócić pozycję marce. Puma ma być "najszybszą" marką sportową.

Czytaj więcej
Puma stępiła pazury marketing

Puma stępiła pazury

Jedna z najbardziej znanych marek sportowych marginalizuje polski oddział do roli wykonawcy decyzji z centrali.

Czytaj więcej
Było X, jest Y, będzie Z media-tv

Było X, jest Y, będzie Z

Dariusz Janczewski, vice president ad sales i country manager Viacom International Media Networks w Polsce, i Jerzy Dzięgielewski, dyrektor programowy MTV Polska i VH1 Polska, opowiadają o zmianie pokoleniowej wśród młodych.

Czytaj więcej
Transmedialny przekaz prosto z Londynu! opinie

Transmedialny przekaz prosto z Londynu!

O The Cross-Media Forum 2012 i London Transmedia Fest 2012 pisze Sonia Fizek, marketing coordinator w agencji Digital One.

Czytaj więcej