Wyniki wyszukiwania dla tagu - aflofarm
ilość wyników: 17

GIF nakazuje wstrzymanie emisji reklam Aflofarmu reklama

GIF nakazuje wstrzymanie emisji reklam Aflofarmu

Na celowniku były reklamy marek Neosine Forte i Lipomal.

Czytaj więcej
Nielsen: rynek reklamy TV w I półroczu przekroczył 14 mld zł reklama

Nielsen: rynek reklamy TV w I półroczu przekroczył 14 mld zł

Najwięcej wydawali: Aflofarm, US Pharmacia i P&G.

Czytaj więcej
Nielsen: W 2017 r. Polacy spędzili przed telewizorem mniej czasu niż rok wcześniej media-tv

Nielsen: W 2017 r. Polacy spędzili przed telewizorem mniej czasu niż rok wcześniej

W całym roku największą publiczność miał Polsat. Ta stacja zarobiła też najwięcej na reklamach. Widownia wszystkich kanałów z top 4 spadła.

Czytaj więcej
UOKIK nakłada 26 mln zł kary na Aflofarm reklama

UOKIK nakłada 26 mln zł kary na Aflofarm

Zdaniem urzędu suplementy RenoPuren Zatoki Hot i RenoPuren Zatoki Junior były prezentowane w reklamach tak, aby sprawiały wrażenie, że mają właściwości lecznicze.

Czytaj więcej
Zenith: rynek reklamy w Polsce wart ponad 7 mld zł reklama

Zenith: rynek reklamy w Polsce wart ponad 7 mld zł

Wzrost (2,1 proc. w br.) napędzają innowacyjne formaty digitalowe.

Czytaj więcej
Manna Mindshare opinie

Manna Mindshare

Mindshare zdobywa globalny budżet Sanofi. Jego przeniesienie dokona się na przełomie roku. Polski oddział ma powody do radości.

Czytaj więcej
(Nie)widzialne zyski i straty opinie

(Nie)widzialne zyski i straty

Ostatnie miesiące przyniosły sporo przetargowych odpowiedzi. Kto zgarnął najwięcej? A kto jest najlepszy w kategorii "long-term"? Z pomocą przychodzi RECMA.

Czytaj więcej
Aflofarm wspiera reklamowo suplementy diety pod marką Sesja marketing

Aflofarm wspiera reklamowo suplementy diety pod marką Sesja

Kreacja utrzymana jest w stylu znanym z kampanii wody Vytautas.

Czytaj więcej
Rio bez rekordów media-tv

Rio bez rekordów

Telewizja Polska zaraz po ceremonii zakończenia igrzysk olimpijskich Rio 2016 ogłosiła swój duży sukces. Tymczasem transmisje z igrzysk nie wypracowały rekordowych oglądalności. Wpływy z reklam telewizji publicznej nie pokryły nawet kosztów licencji i obsługi imprezy.

Czytaj więcej
Rynek reklamy TV nadal rośnie media-tv

Rynek reklamy TV nadal rośnie

Raport SMG: Rynek reklamy TV wzrósł o 4,2 proc., wyceniany jest na blisko 2,8 mld zł.

Czytaj więcej