Wyniki wyszukiwania dla tagu - agora-sa
ilość wyników: 11
Krzysztof Varga przechodzi z "Gazety Wyborczej" do "Newsweeka" media-prasa

Na łamach "Dużego Formatu" - magazynu reporterów "GW" - zamieścił pożegnalny felieton. "Dziś rozstaję się z połową mojego życia - rozstaję się z częścią samego siebie" - napisał.

Czytaj więcej
Dwie Polki w prestiżowym rankingu Top 50 Women in Global Cinema media-inne

Dyrektorki zarządzające sieci kin Helios zostały wyróżnione w prestiżowym rankingu.

Czytaj więcej
Agora startuje z akcją charytatywną "Nadzieja" marketing

Polscy pisarze startują z akcją pomocy seniorom w czasie pandemii.

Czytaj więcej
Tomasz Kaczor z nagrodą World Press Photo 2020 archiwum2

Fotograf wygrał międzynarodowy konkurs fotografii reportażowej w kategorii Portret.

Czytaj więcej
Agora: to był najlepszy kwartał dla rynku reklamy w Polsce - wzrost o 6% reklama

Przyszły rok może być jednak słabszy.

Czytaj więcej
Tok FM startuje z kampanią media-radio

Stacja promuje swój kontent i zachęca do korzystania z aplikacji.

Czytaj więcej
Radio Pogoda do słuchania w mobilnej aplikacji media-radio

Stacja Agory ułatwia słuchanie na smartfonach.

Czytaj więcej
3 x K - konsument, kontent i komunikacja, czyli wnioski z ICM Summit media-prasa

Uczciwość w komunikacji popłaca. Nie bójmy się podpisywać własną marką pod wartościowymi treściami. Czytelnicy mają dość wprowadzania w błąd, już dawno rozszyfrowali "piary" - mówi Magdalena Bulak, dyrektor Metro Custom Publishing w Agora SA.

Czytaj więcej
Najlepsi nadawcy i biura reklamy w 2011 roku media-tv

Najlepiej ocenionym telewizyjnym nadawcą mijającego roku został Polsat, w kategorii stacji radiowej zwyciężyło RMF Classic. Najbardziej docenione biura reklamy to, w zależności od kategorii: Discovery Media, Edipresse Polska, Gazeta Wyborcza i Metro, RRM, Ströer oraz Interia.pl.

Czytaj więcej
Idzie nowe w planowaniu online media-internet

Za sprawą RTB można zwiększyć efekty sprzedażowe nawet sześciokrotnie - przekonują fachowcy. Wszystko dzięki precyzyjnemu targetowaniu. Można zaryzykować, że RTB niebawem stanie się standardem. Klient przecież zawsze chce zaoszczędzić pieniądze, tym bardziej w niepewnych czasach.

Czytaj więcej