Wyniki wyszukiwania dla tagu - allegro
ilość wyników: 9

Rock Radio wesprze działania Fundacji Rak'n'Roll media-radio

Rock Radio wesprze działania Fundacji Rak'n'Roll

W czasie piłkarskich mistrzostw świata goście rozgłośni będą składać autografy na mundialowej piłce, która trafi na aukcję charytatywną.

Czytaj więcej
Proste emocje reklama

Proste emocje

- Próba zbudowania kompromisu i robienia reklamy, żeby była trochę jak branded content, albo branded contentu, żeby był trochę jak reklama - zawsze kończy się fatalnie i robi marce więcej szkody niż pożytku - mówi Tomasz Bagiński, rysownik, animator, reżyser.

Czytaj więcej
Nationale-Nederlanden "przestrzega" przed dziećmi reklama

Nationale-Nederlanden "przestrzega" przed dziećmi

Ubezpieczyciel wprowadza nowy sposób komunikacji marki.

Czytaj więcej
"Możesz wszystko, ale nie musisz" - nowa kampania PKO BP reklama

"Możesz wszystko, ale nie musisz" - nowa kampania PKO BP

Konta dla młodych reklamuje Maciej Musiał. Kampania wykorzystuje media online.

Czytaj więcej
Epica Awards 2017: grand prix dla Bardzo reklama

Epica Awards 2017: grand prix dla Bardzo

Polska z siedmioma statuetkami na festiwalu w Berlinie.

Czytaj więcej
Znamy wyniki XII edycji Superbrands marketing

Znamy wyniki XII edycji Superbrands

Po raz pierwszy tytuły przyznali wyłącznie konsumenci w ramach niezależnego badania marek. W czołówce najsilniejszych brandów: Rossmann, Allegro, Google, Wedel i Milka.

Czytaj więcej
Dwa razy lepiej reklama

Dwa razy lepiej

Na międzynarodowym festiwalu kreacji Golden Drum ogłoszono short-listy.

Czytaj więcej
Agencja Bardzo z szansą na Lwa w Cannes [wideo] reklama

Agencja Bardzo z szansą na Lwa w Cannes [wideo]

Nominowana została kampania przygotowana dla Allegro.

Czytaj więcej
Nie oglądam bloków reklamowych reklama

Nie oglądam bloków reklamowych

- Atmosfera była zupełnie inna niż w  agencjach teraz. Było dużo mniej pracy, dużo więcej czasu i  mieliśmy dużo więcej przestrzeni na myślenie i  podchodzenie z  różnych stron do tematów - mówi Maciej Marasek, były dyrektor kreatywny Ogilvy & Mather, współzałożyciel agencji Red8 i 2012.

Czytaj więcej