Wyniki wyszukiwania dla tagu - amazon
ilość wyników: 6

Deloitte: kibice przenoszą się ze stadionów i TV do internetu marketing

Deloitte: kibice przenoszą się ze stadionów i TV do internetu

W przyszłym roku wartość globalnego rynku e-sportu ma osiągnąć miliard dolarów.

Czytaj więcej
Czy wirtualna rzeczywistość dogoni tę realną? opinie

Czy wirtualna rzeczywistość dogoni tę realną?

Dmexco 2017 pokazało co to znaczy marketing doświadczeń.

Czytaj więcej
Walmart testuje dostawy wprost do lodówki marketing

Walmart testuje dostawy wprost do lodówki

W rywalizacji z Amazonem Walmart chce zdobyć nowy przyczółek: w Dolinie Krzemowej testuje dostawy bezpośrednio do lodówek klientów.

Czytaj więcej
Michael Kahn: reklama to nauka, ale i sztuka media-internet

Michael Kahn: reklama to nauka, ale i sztuka

- Kiedyś to media, kanał decydowały o obliczu reklamy, teraz zaś jest to kontent, który umieszczamy w różnych kanałach, nie tylko przecież mediach tradycyjnych, ale także np. mediach typu owned. To oznacza, że rola kreacji jest wciąż wielka - mówi Michael Kahn, CEO Performics Worldwide.

Czytaj więcej
Marketing 3.0  w czasach turbulencji opinie

Marketing 3.0 w czasach turbulencji

"Obyś żył w ciekawych czasach" - w Chinach takie życzenia to przekleństwo. Zdaje się jednak, że się spełniło. I to u wszystkich. Jesteśmy świadkami kryzysu, który jest inny niż wszystkie, pisze Mariusz Ryciak, creative & art director w Brand New Heaven.

Czytaj więcej
Koniec marzeń o markach marketing

Koniec marzeń o markach

Pojawienie się w Polsce marek Gap i Apple iTunes kończy pewną epokę w polskim marketingu. To były ostatnie duże globalne marki, na które Polacy czekali od lat.

Czytaj więcej