Wyniki wyszukiwania dla tagu - amazon
ilość wyników: 14

Web Summit w pytaniach i odpowiedziach media-inne

Web Summit w pytaniach i odpowiedziach

Ostatni Web Summit podsumowuje Kamila Kownacka, managing director Digital Resolution (Grupa OMD).

Czytaj więcej
Amazon tnie ceny w Whole Foods marketing

Amazon tnie ceny w Whole Foods

Niższe ceny obowiązują od 28 sierpnia.

Czytaj więcej
Amazon ma zgodę na przejęcie Whole Foods Market marketing

Amazon ma zgodę na przejęcie Whole Foods Market

Federalna Komisja Handlu zgodziła się 23 sierpnia na transakcję wartą 13,7 mld dolarów.

Czytaj więcej
Rossmann wchodzi w układy z Amazonem marketing

Rossmann wchodzi w układy z Amazonem

Jako pierwsza sieć z niemieckiej pierwszej dziesiątki detalistów drogerie Rossmann będą współpracować z Amazonem w dostawie produktów w ramach szybkiego serwisu Prime Now.

Czytaj więcej
4 - 1 = 4 opinie

4 - 1 = 4

WPP zmienia strategię prowadzenia biznesu mediowego. MEC połączy się z Maxusem. Na znaczeniu ma zyskiwać Essence.

Czytaj więcej
Trzy trendy, które zmienią e-commerce marketing

Trzy trendy, które zmienią e-commerce

Big Data może być błogosławieństwem lub przekleństwem, w zależności od tego, jak się z tej wiedzy korzysta - pisze Łukasz Abgarowicz, business development director RTB House w Polsce.

Czytaj więcej
Zakupy żywności dziś i w przyszłości marketing

Zakupy żywności dziś i w przyszłości

Pojawia się coraz więcej inteligentnych rozwiązań zakupowych, które mogą zmienić oblicze rynku FMCG w Polsce.

Czytaj więcej
Jeszcze więcej wideo opinie

Jeszcze więcej wideo

Serwis VoD Amazon Prime zadebiutuje na naszym rynku - to pewne. Ale z pełną ofertą nie pojawi się w br., jak wieszczyła ostatnio część ekspertów. Faktem jest, że na polskim rynku wideo na żądanie robi się coraz ciaśniej. Czy jest szansa na dynamiczny rozwój?

Czytaj więcej
Szukam pomysłów opartych na prawdzie [wywiad] reklama

Szukam pomysłów opartych na prawdzie [wywiad]

AdStars to jeden z największych festiwali kreatywnych w Azji. Jego juror i dyrektor kreatywny Walk Creative Mariusz Pitura rozmawia z przewodniczącym konkursowego jury Mattem Eastwoodem - chief creative officerem J. Walter Thompson Worldwide.

Czytaj więcej
Personal media i przyszłość UHDTV media-inne

Personal media i przyszłość UHDTV

Podczas ubiegłotygodniowego kongresu Warsaw International Media Summit dyskutowano m.in. o personalizacji mediów i roli technologii.

Czytaj więcej