Wyniki wyszukiwania dla tagu - ams
ilość wyników: 20

Rynek OOH: sprzedaż o 4,4 proc. niższa media-ooh

Rynek OOH: sprzedaż o 4,4 proc. niższa

IGRZ szacuje wielkość sprzedaży całego rynku OOH po trzecim kwartale roku 2017 na kwotę ponad 344,9 mln zł.

Czytaj więcej
IGRZ publikuje raport o rynku OOH media-ooh

IGRZ publikuje raport o rynku OOH

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ), pomimo wyjścia z niej firmy Stroer i oświadczeń wydanych m.in. przez Cityboard Media oraz Clear Channel, przedstawia dane dotyczące wielkości sprzedaży OOH.

Czytaj więcej
Kraków Live Festival w najbliższy weekend marketing

Kraków Live Festival w najbliższy weekend

Dwudniowe (18-19 sierpnia) wydarzenie organizuje Fundacja Alter Art, a jego głównym sponsorem jest MasterCard.

Czytaj więcej
OOH: kierunek digital media-ooh

OOH: kierunek digital

Branża outdoorowa należy do najbardziej stabilnych na naszym rynku, ale traktowana jest zazwyczaj wyłącznie jako uzupełnienie kampanii telewizyjnych czy tych prowadzonych w internecie.

Czytaj więcej
OOH notuje kolejne wzrosty media-ooh

OOH notuje kolejne wzrosty

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) przedstawiła dane dotyczące wielkości rynku OOH w Polsce w 2016 r., ale Cityboard Media poddaje w wątpliwość ich poprawność.

Czytaj więcej
OOH wyzwaniem dla digitalu media-ooh

OOH wyzwaniem dla digitalu

Technologia wpływa na modele biznesowe w branży reklamowej, umożliwiając wdrożenie nowych sposobów komunikacji z konsumentem. Testy Google pokazują, że DOOH może stać się medium, które będzie można precyzyjnie zaprogramować i skoordynować z kampaniami realizowanymi w innych mediach elektronicznych.

Czytaj więcej
Outdoor na zakupach media-ooh

Outdoor na zakupach

W ciągu ostatnich kilkunastu lat centra handlowe stały się dla konsumentów w Polsce nie tylko miejscem zakupów, ale także sposobem na spędzanie wolnego czasu. Miejscem, gdzie spotyka się ze znajomymi, szuka rozrywki lub uczestniczy w różnego rodzaju akcjach specjalnych. OOH wykorzystuje tę okazję.

Czytaj więcej
OOH cały czas w górę media-inne

OOH cały czas w górę

Łączna wielkość sprzedaży w trzech segmentach reklamy - zewnętrznej, tranzytowej i DOOH - zamknęła się kwotą w wysokości 471,5 mln zł. W zakresie reklamy zewnętrznej była to kwota wyższa o ponad 2,4 proc. w porównaniu z ubiegłym rokiem.

Czytaj więcej
TVN Media, WP, AMS, Edipresse i Media Impact nagrodzone przez "MMP" media-inne

TVN Media, WP, AMS, Edipresse i Media Impact nagrodzone przez "MMP"

To już 12. edycja Raportu Specjalnego "Biura Reklamy" przygotowanego przez "Media & Marketing Polska" we współpracy z firmą Millward Brown.

Czytaj więcej
Ambitne plany Grycana marketing

Ambitne plany Grycana

Marka przewiduje szybki rozwój sieci lodziarni. Chwali się pozycją lidera w segmencie familijnym i dwucyfrowymi wzrostami w eksporcie.

Czytaj więcej