ilość wyników: 7
Prezentujemy fragment książki "MarkEthic" Mariusza Ryciaka, CMO Answear.com, opublikowanej przez Wydawnictwo Naukowe PWN. Rozmowa z autorem ukazała się w listopadowym numerze "Media Marketing Polska" - można ja także przeczytać online (link na końcu artykułu).
Czytaj więcejUważam, że naszą misją jako marketerów jest nie tylko "dowożenie" wyśrubowanych celów biznesowych, ale też traktowanie działań prospołecznych jako obowiązkowego elementu kampanii - mówi Mariusz Ryciak, CMO Answear.com na Polskę i region CEE.
Czytaj więcejPo raz trzeci przyznano nagrody w konkursie Dyrektor e-Commerce Roku organizowanym przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Z 38 nominowanych kapituła wyłoniła zwycięzców w 10 indywidualnych oraz 3 kategoriach zespołowych.
Czytaj więcejW samym środku boomu na e-commerce InPost świetnie go wykorzystuje - komentuje Krzysztof Jaciw, prezes zarządu merce.com
Czytaj więcejPandemia jest wyzwaniem, ale i szansą, a artykuły spożywcze i inne “niesprzedawalne" produkty jednak się sprzedają - uważają eksperci platformy sklepów internetowych Shoper.
Czytaj więcejOśmioodcinkowy serial - ekranizacja bestsellerowej powieści Szczepana Twardocha o tym samym tytule w reżyserii Jana P. Matuszyńskiego - będzie wyświetlany od piątku 6 listopada br. W rolach głównych: Michał Żurawski, Kacper Olszewski, Magdalena Boczarska, Arkadiusz Jakubik i Borys Szyc.
Czytaj więcejMarka Danone startuje z akcją promocyjną we współpracy z Answear.
Czytaj więcej