ilość wyników: 8
Agencja wyróżniona w ubiegłym roku przez "Media Marketing Polska" tytułem Marketing z Sercem zdecydowała się na odważny krok. Skąd ta decyzja i dlaczego teraz?
Czytaj więcejOczywiście nie ma jednej recepty na skuteczną komunikację, nie wystarczy wrzucić wszystkiego po trochu, by zagwarantować sobie sukces. Na szczęście są jednak pewne elementy wspólne budowania skutecznego przekazu - pisze Wojciech Walczak, dyrektor strategii w Plej.
Czytaj więcejTo pierwszy spot dla marki leków przeciwbólowych zrealizowany przez agencję AżTuNagle.
Czytaj więcejW grudniu największy budżet na reklamę przeznaczyła branża handlowa, a marką, która zainwestowała najwięcej był Media Expert (54,5 mln zł).
Czytaj więcejMarka z kategorii pain próbuje nowych rozwiązań kreatywnych. Gratulujemy odwagi, lecz nie stylu, w jakim to wszystko się wydarzyło.
Czytaj więcejProducent leków chce zwrócić uwagę konsumentów na to, że za jej brandami stoi jedna firma.
Czytaj więcejProducent leków chce umacniać pozycje w obecnych kategoriach oraz mocno wejść w obszar suplementów diety - szybko rosnącą kategorię na rynku polskim. Dlatego reorganizuje marketing.
Czytaj więcejUSP Zdrowie zaczyna nową partię gry na rynku. Dyrektorem zarządzającym został Stefan Laux, który przechodzi do tej firmy z Polpharmy. Czy będzie on asem z rękawa? Karty zostały rozdane.
Czytaj więcej