Wyniki wyszukiwania dla tagu - apple
ilość wyników: 37

Dorota Haller nową szefową marketingu Huawei w Polsce marketing

Dorota Haller nową szefową marketingu Huawei w Polsce

Przeszła z firmy Medicover, wcześniej pracowała m.in. w BNP Paribas i PLL LOT.

Czytaj więcej
Nokia powraca w mocnym stylu reklama

Nokia powraca w mocnym stylu

Marka ma być stale obecna w mediach - za obsługę jej budżetu reklamowego w Polsce odpowiadają Saatchi & Saatchi oraz Mindshare.

Czytaj więcej
Plus Music zamiast Muzodajni marketing

Plus Music zamiast Muzodajni

Polkomtel idzie w ślady Apple i Google i przemianowuje swój serwis z muzyką.

Czytaj więcej
Lepiej niż w branży tech [wywiad] media-internet

Lepiej niż w branży tech [wywiad]

- Agencje wciąż są miejscem dla ludzi kreatywnych i  kojarzą się z  większą otwartością na świat niż firmy z  sektora tech. Praca jest bardzo urozmaicona - pracujemy z  różnymi klientami, kategoriami produktowymi - mówi Michael J. Miraflor, SVP global head of futures & innovation w  Blue 449.

Czytaj więcej
Eddy Vermeir pokieruje największym dystrybutorem Apple w Polsce marketing

Eddy Vermeir pokieruje największym dystrybutorem Apple w Polsce

Jego poprzednik będzie rozwijał restauracje McDonald’s w Estonii, Grecji, na Łotwie, Litwie, Malcie i w Rumunii.

Czytaj więcej
Moc psychologii marketingu i sprzedaży opinie

Moc psychologii marketingu i sprzedaży

Jak przydatna jest psychologia marketingu, nie trzeba nikogo przekonywać, a tym bardziej marketerów, którzy potrzebują czasem wiedzy i inspiracji w zakresie psychologicznych oddziaływań na konsumenta, tak aby zwiększyć efektywność sprzedażową podejmowanych działań marketingowych.

Czytaj więcej
Dzięki UE internet w Polsce zyska gwarancję szybkości media-inne

Dzięki UE internet w Polsce zyska gwarancję szybkości

Kolejni dostawcy internetu zmieniają regulaminy, wprowadzając gwarancje dla konsumentów, by zdążyć przed nowym rokiem.

Czytaj więcej
Powroty do źródeł i bajkowy eskapizm opinie

Powroty do źródeł i bajkowy eskapizm

Najwięksi zagraniczni marketerzy zaprezentowali już swoje odsłony świątecznych kampanii. W tym roku nie ma kreacyjnego szału ani fajerwerków. Trudny rok w polityce i gospodarce znajduje odzwierciedlenie w powrotach do źródeł.

Czytaj więcej
Nowe technologie w omnichannel opinie

Nowe technologie w omnichannel

Omnichannel to nie tyle trend, co sprzedażowa konieczność, wynikająca z naturalnej transformacji rynku. Komunikacja z klientem może mieć miejsce wszędzie. Dlaczego nie dostarczać pozytywnych wrażeń zakupowych klientom dzięki nowym technologiom?

Czytaj więcej
Ludzie poznali się na naszych sztuczkach [wywiad] marketing

Ludzie poznali się na naszych sztuczkach [wywiad]

- Kiedyś ludzie mówili: to jest "zła reklama" i każdy chciał ją poprawić, a najchętniej sam zrobić po swojemu. Teraz konsumenci rozumieją rolę reklamy, rozumieją, że korzysta ona z pewnych konwencji - opowiada Tomasz Bartnik, partner w pracowni koncepcyjnej One Eleven.

Czytaj więcej