Wyniki wyszukiwania dla tagu - arc-rynek-i-opinia
ilość wyników: 15

Nju mobile ze statuetką Superbrands Polska Marka 2018 marketing

Nju mobile ze statuetką Superbrands Polska Marka 2018

Wczoraj podczas uroczystej gali Superbrands Polska po raz dwunasty wręczono statuetki Superbrands i Superbrands Polska Marka. Jedną z 33 wyróżnionych marek zostało nju mobile.

Czytaj więcej
Gorący marketingowy Mundial opinie

Gorący marketingowy Mundial

Mistrzostwa świata w piłce nożnej w Rosji mogą być szansą dla naszych piłkarzy, jak również marketerów.

Czytaj więcej
Rusza badanie polskich fanów e-sportu marketing

Rusza badanie polskich fanów e-sportu

Raport ma być rodzajem przewodnika dla marketerów, którzy już zaczęli lub zamierzają kierować swoją komunikację do tej grupy. Wyniki raportu dostępne będą w kwietniu.

Czytaj więcej
Skoki narciarskie ulubionym sportem Polaków marketing

Skoki narciarskie ulubionym sportem Polaków

Wśród pięciu najbardziej znanych sportowców czterej to przedstawiciele sportów zimowych, wynika z raportu Sponsoring Monitor.

Czytaj więcej
Znamy wyniki XII edycji Superbrands marketing

Znamy wyniki XII edycji Superbrands

Po raz pierwszy tytuły przyznali wyłącznie konsumenci w ramach niezależnego badania marek. W czołówce najsilniejszych brandów: Rossmann, Allegro, Google, Wedel i Milka.

Czytaj więcej
"Na mieście" Polacy jedzą kebab marketing

"Na mieście" Polacy jedzą kebab

Są miłośnikami jedzenia za 21-30 zł w miejscu polecanym przez rodzinę i znajomych.

Czytaj więcej
Klienci stacji paliw zadowoleni z obsługi marketing

Klienci stacji paliw zadowoleni z obsługi

Z badania ARC Rynek i Opinia wynika, że kierowcy najwyżej oceniają sieci: Lotos, Statoil (obecnie Circle K) i Orlen.

Czytaj więcej
Kawa i hot dogi najpopularniejsze na stacjach benzynowych marketing

Kawa i hot dogi najpopularniejsze na stacjach benzynowych

Polscy kierowcy najczęściej wybierają podczas przerwy w podróży ciepłe napoje i wytrawne przekąski.

Czytaj więcej
Orlen, Adidas i Coca-Cola najbardziej rozpoznawalnymi sponsorami sportu marketing

Orlen, Adidas i Coca-Cola najbardziej rozpoznawalnymi sponsorami sportu

Według badania ARC Rynek i Opinia sponsoring wydarzeń sportowych i kulturalnych opłaca się markom.

Czytaj więcej
Polacy coraz częściej piją kawę na mieście - również tę ze sklepów spożywczych marketing

Polacy coraz częściej piją kawę na mieście - również tę ze sklepów spożywczych

Według raportu ARC Rynek i Opinia co trzecia osoba pijąca kawę na mieście korzysta z kawowej oferty sklepów spożywczych.

Czytaj więcej