Wyniki wyszukiwania dla tagu - arc-rynek-i-opinia
ilość wyników: 11

Znamy wyniki XII edycji Superbrands marketing

Znamy wyniki XII edycji Superbrands

Po raz pierwszy tytuły przyznali wyłącznie konsumenci w ramach niezależnego badania marek. W czołówce najsilniejszych brandów: Rossmann, Allegro, Google, Wedel i Milka.

Czytaj więcej
"Na mieście" Polacy jedzą kebab marketing

"Na mieście" Polacy jedzą kebab

Są miłośnikami jedzenia za 21-30 zł w miejscu polecanym przez rodzinę i znajomych.

Czytaj więcej
Klienci stacji paliw zadowoleni z obsługi marketing

Klienci stacji paliw zadowoleni z obsługi

Z badania ARC Rynek i Opinia wynika, że kierowcy najwyżej oceniają sieci: Lotos, Statoil (obecnie Circle K) i Orlen.

Czytaj więcej
Kawa i hot dogi najpopularniejsze na stacjach benzynowych marketing

Kawa i hot dogi najpopularniejsze na stacjach benzynowych

Polscy kierowcy najczęściej wybierają podczas przerwy w podróży ciepłe napoje i wytrawne przekąski.

Czytaj więcej
Orlen, Adidas i Coca-Cola najbardziej rozpoznawalnymi sponsorami sportu marketing

Orlen, Adidas i Coca-Cola najbardziej rozpoznawalnymi sponsorami sportu

Według badania ARC Rynek i Opinia sponsoring wydarzeń sportowych i kulturalnych opłaca się markom.

Czytaj więcej
Polacy coraz częściej piją kawę na mieście - również tę ze sklepów spożywczych marketing

Polacy coraz częściej piją kawę na mieście - również tę ze sklepów spożywczych

Według raportu ARC Rynek i Opinia co trzecia osoba pijąca kawę na mieście korzysta z kawowej oferty sklepów spożywczych.

Czytaj więcej
Mistrzostwa nieznanych sponsorów marketing

Mistrzostwa nieznanych sponsorów

Co piąty polski internauta nie znał przed UEFA Euro 2016 sponsorów mistrzostw. W badaniu ARC Rynek i Opinia na zlecenie SMG Polska najlepiej wypadały marki Orange i Coca-Cola. Optymizm kibiców też nie poraża - na finał Euro z udziałem naszej reprezentacji liczy 4 proc. Polaków.

Czytaj więcej
Polacy bardziej lojalni w stosunku do sieci kawowych marketing

Polacy bardziej lojalni w stosunku do sieci kawowych

Konsumenci coraz częściej wybierają jedną ulubioną sieć, po raz pierwszy Starbucks wyprzedził pod względem znajomości spontanicznej markę Coffeeheaven - wynika z badania Cafe Monitor ARC Rynek i Opinia.

Czytaj więcej
Tom Tom bardziej fit marketing

Tom Tom bardziej fit

Polacy na potęgę biegają i jeżdżą na rowerach. Do walki o tych konsumentów właśnie przystąpił Tom Tom.

Czytaj więcej
Zdobyć lojalność opinie

Zdobyć lojalność

Konkurowanie ceną w przypadku podobnych produktów nie przynosi długofalowych efektów. Marketerzy starają się zaoferować więcej, a programy lojalnościowe są idealnym rozwiązaniem - pisze Dariusz Deszczka, category manager segmentu lojalność i motywacja w biznesie w firmie Sodexo Motivation Solutions

Czytaj więcej