Wyniki wyszukiwania dla tagu - arena-media
ilość wyników: 14

Act For Food - nowy program i nowa komunikacja Carrefoura [wideo] marketing

Act For Food - nowy program i nowa komunikacja Carrefoura [wideo]

Carrefour Polska wyda 185 mln euro na rozwój rolnictwa ekologicznego w Polsce. W reklamach zdrowa żywność zastępuje Napoleona, a w Warszawie przed końcem roku ruszy sklep convenience pod szyldem Carrefour Bio.

Czytaj więcej
Axa z kampanią wizerunkową - "Masz moc!" [wideo] reklama

Axa z kampanią wizerunkową - "Masz moc!" [wideo]

Pierwsza kampania o ratowaniu i o takim zasięgu.

Czytaj więcej
Napoleon w nowej kampanii Carrefour [wideo] reklama

Napoleon w nowej kampanii Carrefour [wideo]

Kampania autorstwa Saatchi & Saatchi IS została wzbogacona o niestandardowy kontent wideo w digitalu.

Czytaj więcej
W garze kipi opinie

W garze kipi

Klienci podkręcili ogień swoim domom mediowym, sprawdzając ich oferty w przetargach.

Czytaj więcej
Axa rusza z kampanią na temat bezpieczeństwa i pierwszej pomocy reklama

Axa rusza z kampanią na temat bezpieczeństwa i pierwszej pomocy

Działania prowadzone będą w telewizji i internecie.

Czytaj więcej
Axa ma nowy wizerunek marketing

Axa ma nowy wizerunek

Działania zaplanowano do końca maja br. i zbiegają się w czasie z zakończeniem funkcjonowania marki Liberty Ubezpieczenia - firmy kupionej przez Axa w 2015 r.

Czytaj więcej
Axa wzmocni wizerunek marketing

Axa wzmocni wizerunek

Powiększona grupa ubezpieczeniowa szykuje kampanię wizerunkową.

Czytaj więcej
Nowa odsłona kampanii Carrefoura [wideo] reklama

Nowa odsłona kampanii Carrefoura [wideo]

Kampania jest autorstwa Saatchi & Saatchi IS. To kontynuacja kampanii z Napoleonem.

Czytaj więcej
Przetargi mediowe nie zwalniają tempa opinie

Przetargi mediowe nie zwalniają tempa

Marketerzy siedzą w biurach i liczą koszty mediowe. Mimo sprzyjających okoliczności wolą dłubać w plikach .xls.

Czytaj więcej
Polsat Biznes z nutką lifestyle'u media-tv

Polsat Biznes z nutką lifestyle'u

Nieco siermiężny TV Biznes zostanie zastąpiony przez Polsat Biznes. Rebranding ma poprawić udziały stacji do poziomu ok. 0,1 proc.

Czytaj więcej