Wyniki wyszukiwania dla tagu - arena-media
ilość wyników: 11

W garze kipi opinie

W garze kipi

Klienci podkręcili ogień swoim domom mediowym, sprawdzając ich oferty w przetargach.

Czytaj więcej
Axa rusza z kampanią na temat bezpieczeństwa i pierwszej pomocy reklama

Axa rusza z kampanią na temat bezpieczeństwa i pierwszej pomocy

Działania prowadzone będą w telewizji i internecie.

Czytaj więcej
Axa ma nowy wizerunek marketing

Axa ma nowy wizerunek

Działania zaplanowano do końca maja br. i zbiegają się w czasie z zakończeniem funkcjonowania marki Liberty Ubezpieczenia - firmy kupionej przez Axa w 2015 r.

Czytaj więcej
Axa wzmocni wizerunek marketing

Axa wzmocni wizerunek

Powiększona grupa ubezpieczeniowa szykuje kampanię wizerunkową.

Czytaj więcej
Nowa odsłona kampanii Carrefoura [wideo] reklama

Nowa odsłona kampanii Carrefoura [wideo]

Kampania jest autorstwa Saatchi & Saatchi IS. To kontynuacja kampanii z Napoleonem.

Czytaj więcej
Przetargi mediowe nie zwalniają tempa opinie

Przetargi mediowe nie zwalniają tempa

Marketerzy siedzą w biurach i liczą koszty mediowe. Mimo sprzyjających okoliczności wolą dłubać w plikach .xls.

Czytaj więcej
Polsat Biznes z nutką lifestyle'u media-tv

Polsat Biznes z nutką lifestyle'u

Nieco siermiężny TV Biznes zostanie zastąpiony przez Polsat Biznes. Rebranding ma poprawić udziały stacji do poziomu ok. 0,1 proc.

Czytaj więcej
MPG i Media Contacts opakowane w Havas Media media-inne

MPG i Media Contacts opakowane w Havas Media

Decyzja o rebrandingu domu mediowego przyszła dość niespodziewanie. MPG zmienił nie tylko nazwę, ale także centralę. Teraz musi polubić żabie udka.

Czytaj więcej
Domy mediowe muszą racjonalnie tworzyć usługi media-inne

Domy mediowe muszą racjonalnie tworzyć usługi

Steve Booth i Małgorzata Węgierek mówią o nowych realiach funkcjonowania domów mediowych oraz planach wobec polskiego oddziału Arena Media.

Czytaj więcej
Euro 2012 podratuje wydatki na reklamę TV media-tv

Euro 2012 podratuje wydatki na reklamę TV

Przewidywanie, jak w tym roku będzie się rozwijał rynek reklamy telewizyjnej, przypomina wróżenie z fusów. Specjaliści wierzą, że tegoroczne wydarzenia sportowe pozwolą jednak utrzymać wzrost wydatków. Przynajmniej w pierwszej połowie br.

Czytaj więcej