Wyniki wyszukiwania dla tagu - atmedia
ilość wyników: 25

Mamy chaos [wywiad] media-inne

Mamy chaos [wywiad]

- Dziś widzę, że za mało energii włożyliśmy w próbę zmiany rynku poprzez telemetrię. To przez to mamy w Polsce status quo, a pozycja największych stacji jest uprzywilejowana - mówi Marcin Boroszko, CEO domu sprzedaży Atmedia, będącego obecnie w likwidacji.

Czytaj więcej
Atmedia: 

gdy znika broker opinie

Atmedia: 

gdy znika broker

Historia Atmediów na rynku telewizyjnym dobiega końca. Zniknięcie - do niedawna dużej - firmy z polskiego krajobrazu brokerskiego powinno dać do myślenia konkurencji, nawet tej, która dziś zaciera ręce albo otwiera szampana.

Czytaj więcej
Z IKEA od zmierzchu do świtu marketing

Z IKEA od zmierzchu do świtu

Wprowadzenie nowego katalogu sieci wsparte jest kampanią, przy okazji firma ujawnia plany ekspansji na trzecim co do wielkości dynamiki rozwoju rynku na świecie, czyli w Polsce.

Czytaj więcej
Atmedia - efekt domina media-inne

Atmedia - efekt domina

Broker jest w sytuacji kryzysowej, prawdopodobnie największej w swojej historii w Polsce.

Czytaj więcej
Rekonstrukcja brokerów TV media-tv

Rekonstrukcja brokerów TV

Rynek brokerów reklamowych stacji telewizyjnych zmienia się w niezwykle szybkim tempie. Powstają nowi gracze, inny rezygnują ze swojej niezależności.

Czytaj więcej
Pokłosie dealu opinie

Pokłosie dealu

AMC Networks przez akwizycję Chellomedia silnym kopniakiem otworzyło furtkę do wejścia na rynek europejski. Choć Polska w całej tej transakcji stanowi niewielki wycinek, to efekt dealu może mieć wielkie znaczenie dla firm, które je na naszym rynku dotyka.

Czytaj więcej
Koniec czwartej okładki media-prasa

Koniec czwartej okładki

Tablety to ścieżka, z której wydawcy prasowi nie mogą uciec. Wymaga wiedzy, otwartości, innowacyjności, a przede wszystkim inwestycji. To trudna droga, zwłaszcza że branża cierpi z powodu spadku wpływów reklamowych.

Czytaj więcej
Ekstraklasa bliżej własnego kanału media-tv

Ekstraklasa bliżej własnego kanału

Spółka organizująca rozgrywki przejęła 100 proc. udziałów producenta sygnału transmisji meczów. Czy już niedługo na platformach cyfrowych i w kablówkach pojawi się kanał poświęcony wyłącznie polskiej lidze?

Czytaj więcej
Atmedia idą w badania media-inne

Atmedia idą w badania

Fragmentaryzacja rynku TV była jedną z przesłanek do uruchomienia projektu badawczego SpotLight.

Czytaj więcej
Sponsorski paradoks opinie

Sponsorski paradoks

Gdy rynek reklamowy spowalniał, akcje specjalne pierwsze szły pod nóż. Rok 2012 przynosi jednak przełom - pisze Małgorzata Szelenbaum, sales director w Atmediach.

Czytaj więcej