ilość wyników: 9
Kanał AXN jest pionierem w lokowaniu produktu w serialu kryminalnym. Od lat pokazuje, że promowanie marki w nieoczywistych i trudnych produkcjach może z powodzeniem realizować cele wizerunkowe klienta, a przy tym w ciekawy sposób wpisywać się w fabułę.
Czytaj więcejNową produkcję AXN wspiera wielokanałowa komunikacja.
Czytaj więcejNowy serial kryminalny AXN promowany jest wielokanałowo.
Czytaj więcejUżytkownikom VoD brakuje w sieci przede wszystkim programów National Geographic Channel. HBO najbardziej pożądanym kanałem przy zakupie a la carte - wynika z badania MEC VideoTrack.
Czytaj więcejPo ogłoszeniu przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji wyników konkursu na naziemne kanały kolejnego multipleksu (MUX-8) i organizator, i zwycięzcy, i przegrani nie byli specjalnie rozmowni. A przynajmniej kilka pytań warto postawić.
Czytaj więcejZ badania MEC VideoTrack wynika, że TVN ma najciekawszą ofertę programów w internecie, Ipla jest ulubionym serwisem widzów głównych stacji, a HBO Now ma potencjał.
Czytaj więcejRynek brokerów reklamowych stacji telewizyjnych zmienia się w niezwykle szybkim tempie. Powstają nowi gracze, inny rezygnują ze swojej niezależności.
Czytaj więcejAXN wybrał nie tylko twarze akcji, ale prawdziwych ambasadorów, mocno zaangażowanych w projekt. O swoim udziale w akcji "Nakręcamy wyobraźnię" Andrzej Krzywy i Piotr Kubiaczyk z De Mono opowiedzieli w jednej z żoliborskich kawiarni.
Czytaj więcejMonika Walewska, senior media planner buyer w domu mediowym Starcom, uważa, że konflikt jest głównym sponsorem tego, co aktualnie dzieje się w telewizji.
Czytaj więcej