Wyniki wyszukiwania dla tagu - bank-millennium
ilość wyników: 12

"Dopóki nie sprawdzisz #guzikwiesz" - rusza nowa kampania Blika reklama

"Dopóki nie sprawdzisz #guzikwiesz" - rusza nowa kampania Blika

Kreację przygotował PZL.

Czytaj więcej
Hanna Jackowska na czele Leo Burnett reklama

Hanna Jackowska na czele Leo Burnett

Będzie zarządzała Leo Burnett ze wsparciem Adama Nowakowskiego, zastępcy dyrektor zarządzającej i jednocześnie szefa strategii.

Czytaj więcej
Bank się reklamuje, a ktoś go kupuje marketing

Bank się reklamuje, a ktoś go kupuje

Po siedmiu miesiącach Raiffeisen Polbank powraca do intensywnej reklamy. Tymczasem jego austriacki właściciel szuka na niego kupca. Najpierw jednak musi porozumieć się z nadzorem.

Czytaj więcej
O Change znowu powinno być głośniej [wywiad] reklama

O Change znowu powinno być głośniej [wywiad]

Agencją Change właśnie zaczyna zarządzać nowy dyrektor generalny - Wojciech Putrzyński. Zastaje strukturę nieco przykurzoną, ale z dobrymi perspektywami i sporym potencjałem biznesowym - twierdzi Marek Żołędziowski, CEO & founding partner Group One.

Czytaj więcej
440 mln zł na spełnianie marzeń reklama

440 mln zł na spełnianie marzeń

Instytut Monitorowania Mediów prześwietla wydatki reklamowe banków.

Czytaj więcej
Koniec kont "za zero"? marketing

Koniec kont "za zero"?

Opłaty interchange od stycznia spadną z 1,2 do 0,5 proc.

Czytaj więcej
Change Plus reklama

Change Plus

Agencja reklamowa Change wygrała największy tegoroczny przetarg strategiczno-kreatywny i zyskuje największego klienta.

Czytaj więcej
Juliette Binoche mówi: Crédit Agricole reklama

Juliette Binoche mówi: Crédit Agricole

O wynikach pierwszej fazy rebrandingu i o planach na przyszłość mówi Jędrzej Marciniak, członek zarządu ds. marketingu w Crédit Agricole Bank Polska.

Czytaj więcej
Rząd dusz tanio wygeneruję reklama

Rząd dusz tanio wygeneruję

Sława i pieniądze to pożądany towar. Wykorzystując to parcie w reklamie, można kupić serca wielu. Netia, która zaangażowała konsumenta w produkcję spotów, zrobiła na tym złoty interes.

Czytaj więcej
Banki zmieniają komunikację marketing

Banki zmieniają komunikację

Chociaż widmo bankructwa Grecji straszy drugą falą światowego kryzysu finansowego, to nasi bankowcy - jakby tym niezrażeni - zabrali się do zmiany swoich szyldów. Kilka banków wprowadziło ostatnio nowe formaty reklamowe, a szykują się kolejne zmiany.

Czytaj więcej