Wyniki wyszukiwania dla tagu - bbc
ilość wyników: 18

TVP uruchamia własny serwis SVoD media-tv

TVP uruchamia własny serwis SVoD

W ten sposób TVP chce promować płacenie abonamentu RTV, ale będzie też dostęp płatny - za 9,99 zł na miesiąc.

Czytaj więcej
Wiosna w TVN: dwie nowości, kontynuacja hitów serialowych media-tv

Wiosna w TVN: dwie nowości, kontynuacja hitów serialowych

Nowości pojawią się też na antenach tematycznych - głównie w TTV, TVN Turbo i Travel Channel.

Czytaj więcej
Powstaje film w technologii 4K o polskich góralach media-tv

Powstaje film w technologii 4K o polskich góralach

Produkcja Inbornmedia będzie sprzedawana na międzynarodowych targach telewizyjnych.

Czytaj więcej
TVP pokaże reality show o ochotnikach trenowanych przez komandosów media-tv

TVP pokaże reality show o ochotnikach trenowanych przez komandosów

Publiczna telewizja kupiła format od BBC. Emisja 18-odcinkowej serii jesienią w TVP1.

Czytaj więcej
Jeszcze więcej wideo opinie

Jeszcze więcej wideo

Serwis VoD Amazon Prime zadebiutuje na naszym rynku - to pewne. Ale z pełną ofertą nie pojawi się w br., jak wieszczyła ostatnio część ekspertów. Faktem jest, że na polskim rynku wideo na żądanie robi się coraz ciaśniej. Czy jest szansa na dynamiczny rozwój?

Czytaj więcej
Udany eksperyment media-tv

Udany eksperyment

Fokus TV to jeden z najciekawszych eksperymentów na naszym rynku TV. Choć kanał nadaje zaledwie od dwóch lat, już zasłużył sobie na miano zjawiska osobnego. Ciągle eksperymentuje. I ciągle rośnie. To między innymi dlatego w naszym raporcie "Nadawcy" nagrodziliśmy go tytułem Telewizji Roku.

Czytaj więcej
Więcej przyrody, więcej filmów media-tv

Więcej przyrody, więcej filmów

Użytkownikom VoD brakuje w sieci przede wszystkim programów National Geographic Channel. HBO najbardziej pożądanym kanałem przy zakupie a la carte - wynika z badania MEC VideoTrack.

Czytaj więcej
Niepokój niekoniecznie twórczy opinie

Niepokój niekoniecznie twórczy

W biznesie TVP zaczęła się "ruchawka". Niebawem czeka nas rewolucja. Być może na całym rynku reklamy TV. Być może nawet taka, która wymknie się pomysłodawcom spod kontroli.

Czytaj więcej
Wideo z potencjałem media-tv

Wideo z potencjałem

Z badania MEC VideoTrack wynika, że TVN ma najciekawszą ofertę programów w internecie, Ipla jest ulubionym serwisem widzów głównych stacji, a HBO Now ma potencjał.

Czytaj więcej
Coraz większa fragmentaryzacja media-tv

Coraz większa fragmentaryzacja

Spada liczba wysokoratingowych programów telewizyjnych - w tym roku tylko 144 programy przyciągnęły więcej niż 5 mln widzów. Jeszcze 10 lat temu takich programów było ponad sześć razy więcej. Co nas czeka w najbliższych miesiącach?

Czytaj więcej