Wyniki wyszukiwania dla tagu - bbdo
ilość wyników: 24

Grandes Kochonos Digital powiększa dział kreacji reklama

Grandes Kochonos Digital powiększa dział kreacji

Do agencji dołączają Mateusz Reiss jako art director i Aleksandra Łatecka jako junior designerka.

Czytaj więcej
Andre Moreira szefem kreacji Toyoty reklama

Andre Moreira szefem kreacji Toyoty

Do tej pory pracował jako global creative director w Havasie.

Czytaj więcej
Awans Marka Gargały w strukturach Publicis Communications reklama

Awans Marka Gargały w strukturach Publicis Communications

W pierwszej fazie do jego zadań należeć będzie m.in. zbudowanie hubu produkcyjnego w ramach sieci Prodigious należącej do Grupy.

Czytaj więcej
PepsiCo z myślą o kibicach marketing

PepsiCo z myślą o kibicach

Startuje promocja konsumencka marek Pepsi i Lay's.

Czytaj więcej
Filmowe święta reklama

Filmowe święta

W tym roku zagraniczne kampanie przedświąteczne zdominowały spoty przygotowane z epickim rozmachem albo dużym ciężarem emocjonalnego przekazu.

Czytaj więcej
Piotruś Pan nie żyje reklama

Piotruś Pan nie żyje

Śmierć Robina Williamsa jest nie tylko wielką stratą dla przemysłu filmowego. Aktor wziął udział w wielu kampaniach reklamowych potężnych marek międzynarodowych.

Czytaj więcej
Wakacyjne przeglądy agencji i domów mediowych opinie

Wakacyjne przeglądy agencji i domów mediowych

Trwające przetargi na obsługę budżetów takich marek jak Tyskie, PKN Orlen, IKEA, MetLife czy Warka mogą sugerować, że marketerzy jednak nie wyjechali na urlopy. Nie dają też odpocząć agencjom reklamowym i domom mediowym. Dzieje się.

Czytaj więcej
Bardziej multidyscyplinarny Cheil reklama

Bardziej multidyscyplinarny Cheil

Od kwietnia zmianie ulega struktura kreacji agencji - współpracujące ze sobą trzy działy mają zostać zintegrowane w jeden multidyscyplinarny zespół.

Czytaj więcej
McCann - przebudzenie opinie

McCann - przebudzenie

Agencja, która miała spore problemy ze zdobywaniem nowego biznesu, może teraz pochwalić się zwycięstwami.

Czytaj więcej
Sześć wielkich budżetów pod znakiem zapytania reklama

Sześć wielkich budżetów pod znakiem zapytania

Sam proces połączenia dwóch reklamowych gigantów - Publicisu i Omnicomu - zakończy się prawdopodobnie w ciągu 2,5 roku, ale już teraz klienci zastanawiają się nad konsekwencjami tej fuzji dla swoich marek.

Czytaj więcej