Wyniki wyszukiwania dla tagu - beckham-david
ilość wyników: 3
ilość wyników: 3
- Polacy nie lubią nachalnego marketingu “kijem baseballowym w tył głowy". Jeżeli zaproponujemy im coś ciekawego, rozrywkę czy inną wartość, wtedy możemy liczyć na ich zaangażowanie - mówi Ewa Jarzemska, dyrektor marketingu i PR w regionie Europy Środkowej H&M.
Czytaj więcejW tym roku zagraniczne kampanie przedświąteczne zdominowały spoty przygotowane z epickim rozmachem albo dużym ciężarem emocjonalnego przekazu.
Czytaj więcej- Piłka nożna to gra, w której 22 mężczyzn biega za piłką, a na końcu i tak wygrywają Niemcy - powiedzenie Gary’ego Linekera sprawdziło się po raz kolejny. Podczas MŚ w Brazylii Adidas ograł konkurencję na polu marketingowym - uważa Szymon Michalik, group brand marketing manager Adidas.
Czytaj więcej