ilość wyników: 22
Wychodzą z ofertą zaawansowanych technologicznie eventów.
Czytaj więcejTo jedno z założeń ogłoszonej właśnie globalnej inicjatywy "Future Foods".
Czytaj więcejZaangażowanie społeczne marki jest wiarygodne dla konsumentów i pracuje na rzecz brandu, gdy wynika z jego tożsamości i odpowiada na rzeczywistą potrzebę - mówią menedżerowie odpowiedzialni za prospołeczną aktywizację marek Żubr, Hasbro Gaming, PZU i Ben & Jerry's.
Czytaj więcejBrytyjsko-holenderski koncern nawiązał współpracę z Uber Eats.
Czytaj więcejWcześniej przez trzy lata w McCann Worldgroup odpowiadał za zarządzanie zespołem social media i kreowanie komunikacji w tych kanałach.
Czytaj więcejSpotkania pod hasłem "Fempowerment & Co" odbędą się: 21 października w poznańskiej Concordia Design oraz 4 listopada w warszawskich Marzycielach i Rzemieślnikach.
Czytaj więcejSrebro i trzy brązy dla agencji z Polski.
Czytaj więcejJeśli udaje się pogodzić cel klienta i cel agencji poprzez zrobienie czegoś dobrego dla świata, miasta, sąsiadów, zwierzaków lub oceanów, to idealnie - uważa Dawid Szczepaniak, dyrektor kreatywny VML&YR Poland, która niedawno otrzymała Grand Prix i Tytanowego Lwa w Cannes za "Ostatni Twój Weekend".
Czytaj więcejBlisko połowa polskich internautów uważa, że marki nie powinny angażować się we wsparcie społeczności LGBTQ+. Niekoniecznie stoi to w sprzeczności z ich systemem wartości, 6 na 10 badanych uważa po prostu, że firmy powinny być neutralne światopoglądowo, pokazuje badanie Wavemaker.
Czytaj więcejProjekt otrzymał nagrodę w kategorii Design/Live Events.
Czytaj więcej