Wyniki wyszukiwania dla tagu - ben-jerry-s
ilość wyników: 22
Backup Events i 180heartbeats + Jung v. Matt łączą kompetencje marketing

Wychodzą z ofertą zaawansowanych technologicznie eventów.

Czytaj więcej
Cel Unilevera: miliard euro rocznie ze sprzedaży żywności pochodzenia roślinnego [wideo] marketing

To jedno z założeń ogłoszonej właśnie globalnej inicjatywy "Future Foods".

Czytaj więcej
Something good to add: BSR z perspektywy marki marketing

Zaangażowanie społeczne marki jest wiarygodne dla konsumentów i pracuje na rzecz brandu, gdy wynika z jego tożsamości i odpowiada na rzeczywistą potrzebę - mówią menedżerowie odpowiedzialni za prospołeczną aktywizację marek Żubr, Hasbro Gaming, PZU i Ben & Jerry's.

Czytaj więcej
Unilever dowiezie lody ... do domu marketing

Brytyjsko-holenderski koncern nawiązał współpracę z Uber Eats.

Czytaj więcej
Dawid Kaźmierczak social media & PR directorem w 180heartbeats + Jung v. Matt reklama

Wcześniej przez trzy lata w McCann Worldgroup odpowiadał za zarządzanie zespołem social media i kreowanie komunikacji w tych kanałach.

Czytaj więcej
O wzmacnianiu kobiet i zaangażowaniu - Cannes Lions Creative Comms Meeting po raz 9. reklama

Spotkania pod hasłem "Fempowerment & Co" odbędą się: 21 października w poznańskiej Concordia Design oraz 4 listopada w warszawskich Marzycielach i Rzemieślnikach.

Czytaj więcej
Digitas i 180 Heartbeats Jung v Matt nagrodzone Clio Awards reklama

Srebro i trzy brązy dla agencji z Polski.

Czytaj więcej
Marki zaangażowane to marki wyraziste reklama

Jeśli udaje się pogodzić cel klienta i cel agencji poprzez zrobienie czegoś dobrego dla świata, miasta, sąsiadów, zwierzaków lub oceanów, to idealnie - uważa Dawid Szczepaniak, dyrektor kreatywny VML&YR Poland, która niedawno otrzymała Grand Prix i Tytanowego Lwa w Cannes za "Ostatni Twój Weekend".

Czytaj więcej
Wavemaker: Polacy podzieleni w kwestii zaangażowania marek w LGBTQ+ marketing

Blisko połowa polskich internautów uważa, że marki nie powinny angażować się we wsparcie społeczności LGBTQ+. Niekoniecznie stoi to w sprzeczności z ich systemem wartości, 6 na 10 badanych uważa po prostu, że firmy powinny być neutralne światopoglądowo, pokazuje badanie Wavemaker.

Czytaj więcej
Niezniszczalna Tęcza ze Srebrnym Lwem w Cannes reklama

Projekt otrzymał nagrodę w kategorii Design/Live Events.

Czytaj więcej