Wyniki wyszukiwania dla tagu - biuro-reklamy-tvp
ilość wyników: 4

Biuro Reklamy TVP: Udział reklam z osobami w wieku 50+ systematycznie rośnie media-tv

Biuro Reklamy TVP: Udział reklam z osobami w wieku 50+ systematycznie rośnie

Jednocześnie spada liczba reklam pokazujących osoby dojrzałe w sposób stereotypowy - wynika z przeprowadzonego badania.

Czytaj więcej
Reklamodawcy TV chętnie kierują odbiorców do strony WWW media-tv

Reklamodawcy TV chętnie kierują odbiorców do strony WWW

Prawie w co trzeciej reklamie telewizyjnej pojawia się adres WWW reklamodawcy. Rzadko wskazywane są aplikacje mobilne lub social media. Takie wnioski wynikają ze szczegółowej analizy przeprowadzonej przez Biuro Reklamy TVP.

Czytaj więcej
Tom Frazer z Viacomu keynote speakerem na Multiscreen Day media-tv

Tom Frazer z Viacomu keynote speakerem na Multiscreen Day

"Telewidzowie, cordcutterzy i marki. Efektywna komunikacja w zmieniającym się krajobrazie mediów" - to temat już trzeciej edycji konferencji organizowanej przez "Media & Marketing Polska".

Czytaj więcej
PKO BP zadowolony z reklamowego eksperymentu w TVP1 reklama

PKO BP zadowolony z reklamowego eksperymentu w TVP1

Wysoko oceniono efekty niestandardowej kampanii z grudnia 2017 r.

Czytaj więcej