Wyniki wyszukiwania dla tagu - boroszko-marcin
ilość wyników: 4

Mamy chaos [wywiad] media-inne

Mamy chaos [wywiad]

- Dziś widzę, że za mało energii włożyliśmy w próbę zmiany rynku poprzez telemetrię. To przez to mamy w Polsce status quo, a pozycja największych stacji jest uprzywilejowana - mówi Marcin Boroszko, CEO domu sprzedaży Atmedia, będącego obecnie w likwidacji.

Czytaj więcej
Atmedia - efekt domina media-inne

Atmedia - efekt domina

Broker jest w sytuacji kryzysowej, prawdopodobnie największej w swojej historii w Polsce.

Czytaj więcej
Atmedia idą w badania media-inne

Atmedia idą w badania

Fragmentaryzacja rynku TV była jedną z przesłanek do uruchomienia projektu badawczego SpotLight.

Czytaj więcej
Brokerzy TV w negocjacyjnej gorączce media-tv

Brokerzy TV w negocjacyjnej gorączce

Kilka stacji telewizyjnych negocjuje swoje kontakty brokerskie. Ponieważ wybór jest stosunkowo niewielki, to wydaje się, że deklaracje o zmianie brokera mają bardziej tworzyć lepszą pozycję negocjacyjną niż odzwierciedlać realną chęć zmiany partnera w interesach.

Czytaj więcej