Wyniki wyszukiwania dla tagu - brain
ilość wyników: 21

Ogilvy & Mather Agencją Roku, Grupa Żywiec Reklamodawcą Roku na KTR 2018 reklama

Ogilvy & Mather Agencją Roku, Grupa Żywiec Reklamodawcą Roku na KTR 2018

18 złotych, 47 srebrnych oraz 73 brązowe nagrody zostały wręczone w największym w konkursie kreatywnym KTR 2018.

Czytaj więcej
T-Mobile przyznaje się do błędów w reklamach Heyah reklama

T-Mobile przyznaje się do błędów w reklamach Heyah

Rzecz dotyczy kampanii z 2015 r.

Czytaj więcej
Adam Woronowicz zachęca do oszczędzania w ING Banku [wideo] reklama

Adam Woronowicz zachęca do oszczędzania w ING Banku [wideo]

W internetowych reklamach nakłania do bycia "ogarem" oszczędzania.

Czytaj więcej
Marcin Ejsmont nowym szefem strategii w Change Serviceplan reklama

Marcin Ejsmont nowym szefem strategii w Change Serviceplan

Zmiany na stanowisku dyrektora strategii w agencji.

Czytaj więcej
ING zachęca do odkrycia w sobie genu przedsiębiorczości [wideo] reklama

ING zachęca do odkrycia w sobie genu przedsiębiorczości [wideo]

Kampania będzie prowadzona w telewizji i internecie.

Czytaj więcej
Sylwia Tygielska client service directorem w Isobar Poland Group reklama

Sylwia Tygielska client service directorem w Isobar Poland Group

Przez ostatnich siedem lat pracowała w agencji Brain.

Czytaj więcej
Wirtualna Polska z grand prix na Effie marketing

Wirtualna Polska z grand prix na Effie

Nagroda grand prix, 9 złotych Effie, 20 srebrnych i 19 brązowych - tak zakończyła się 12 października w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej XVI gala rozdania nagród Effie.

Czytaj więcej
Heyah stawia na internet marketing

Heyah stawia na internet

T-Mobile gruntownie odświeża ofertę swojej drugiej marki. W ślad za tym ma pójść także nowa komunikacja.

Czytaj więcej
Kwas rośnie jak na drożdżach marketing

Kwas rośnie jak na drożdżach

Według badań Nielsena Polacy coraz częściej wybierają kwas chlebowy jako alternatywę dla gazowanych i słodzonych napojów.

Czytaj więcej
Gutkowski zastąpił Kaleńskiego na czele SAR-u reklama

Gutkowski zastąpił Kaleńskiego na czele SAR-u

W związku z odejściem Igora Kaleńskiego, dotychczasowego prezesa Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, ze struktur Saatchi & Saatchi 29 września 2014 r. zostało zwołane nadzwyczajne walne zebranie członków w celu wybrania nowego prezesa Stowarzyszenia.

Czytaj więcej