Wyniki wyszukiwania dla tagu - brasil
ilość wyników: 17

Starcom Domem Mediowym Roku według "Media & Marketing Polska" media-inne

Starcom Domem Mediowym Roku według "Media & Marketing Polska"

Wyróżnienia w kategorii domy mediowe otrzymały: GroupM, skupiająca 3 agencje, Blue 449, Havas Media, MullenLowe MediaHub i OMD. Wśród agencji reklamowych wyróżniono: 2012, Brasil, Grey Group Poland, Havas Warsaw, Leo Burnett Warszawa i FCB Bridge2Fun, a eventowych: Allegro, Bespoke i Horeca Group.

Czytaj więcej
Netia chce wyraźnie wzmocnić markę reklama

Netia chce wyraźnie wzmocnić markę

Po dwóch latach telekom powraca do większej aktywności reklamowej.

Czytaj więcej
Maspex wprowadza kolejne dwa warianty Tigera marketing

Maspex wprowadza kolejne dwa warianty Tigera

Nowe produkty będą wspierane w miejscach sprzedaży.

Czytaj więcej
Zwycięzcy Young Creatives Eurobest 2017 reklama

Zwycięzcy Young Creatives Eurobest 2017

Wyjadą na festiwal Eurobest odbywający się w dniach 28-30 listopada w Londynie.

Czytaj więcej
HBO wspiera drugi sezon "Watahy" media-tv

HBO wspiera drugi sezon "Watahy"

W ramach kampanii, obok tradycyjnych działań, przygotowano akcję #MagiczneBieszczady.

Czytaj więcej
Kamil Grosicki w reklamie Kubusia Waterrr Sport reklama

Kamil Grosicki w reklamie Kubusia Waterrr Sport

Ruszyła kampania telewizyjna wody z portfolio Maspeksu.

Czytaj więcej
Kubuś poleca się na zdrowie i dla babć reklama

Kubuś poleca się na zdrowie i dla babć

Wystartowała nowa kampania napoju.

Czytaj więcej
PZU czeka na nowego szefa opinie

PZU czeka na nowego szefa

Andrzej Klesyk pozostawia firmę w zdecydowanie lepszej kondycji, niż gdy obejmował w niej rządy.

Czytaj więcej
Apap zmienia styl. Na już nam dobrze znany opinie

Apap zmienia styl. Na już nam dobrze znany

Marka z kategorii pain próbuje nowych rozwiązań kreatywnych. Gratulujemy odwagi, lecz nie stylu, w jakim to wszystko się wydarzyło.

Czytaj więcej
Po co PZU kupuje Link4? marketing

Po co PZU kupuje Link4?

Jednym ruchem umacnia pozycję na krajowym rynku i staje się faktycznym liderem w regionie. Zapłaci za to ponad 1,5 mld zł. Niemało, ale z dużą szansą na opłacalność.

Czytaj więcej