Wyniki wyszukiwania dla tagu - business-consulting
ilość wyników: 15
TikTok, RAS Polska, TVN Media, Grupa RMF, AMS, Bauer i Multikino Media -  Biurami Reklamy Roku media-inne

“Media Marketing Polska" przyznał tytuły, m.in. na podstawie obszernego badania Kantar Polska.

Czytaj więcej
DOOH coraz bliżej odbiorców media-ooh

Kolejne pandemiczne lockdowny były mocnym ciosem dla reklamy zewnętrznej, zarówno tradycyjnej, jak i cyfrowej. Jednak wraz ze znoszeniem - oby trwałym - restrykcji w poruszaniu, zakupach i konsumpcji branża łapie oddech. Przyszłość, w coraz większej mierze cyfrowa, znów rysuje się w jasnych barwach.

Czytaj więcej
Trwa kampania branży OOH przeciwko podatkowi od reklamy media-ooh

Kampania została zainicjowana przez Izbę Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej oraz firmy z branży OOH.

Czytaj więcej
Najlepsze biura reklamy według MMP reklama

Nagrody otrzymały w tym roku: Polsat Media, Biuro Reklamy TVP, Media Impact Polska, Grupa RMF, AMS, Bauer Media i New Age Media.

Czytaj więcej
Business Consulting promuje mistrzostwa świata seniorów w badmintonie w Katowicach media-ooh

Największe wydarzenie badmintonowe na świecie odbywa się w katowickim Spodku od 4 do 11 sierpnia.

Czytaj więcej
TVN Media, WP, Grupa RMF, AMS, Bauer i Tandem Media nagrodzone przez "Media & Marketing Polska" reklama

16. edycja raportu "Biura Reklamy" trafia na rynek.

Czytaj więcej
Tramwaj antysmogowy jeździ na Śląsku media-ooh

Business Consulting opracował koncepcję kreatywnego i niestandardowego działania skierowanego do mieszkańców regionu.

Czytaj więcej
IGRZ publikuje raport o rynku OOH media-ooh

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ), pomimo wyjścia z niej firmy Stroer i oświadczeń wydanych m.in. przez Cityboard Media oraz Clear Channel, przedstawia dane dotyczące wielkości sprzedaży OOH.

Czytaj więcej
OOH notuje kolejne wzrosty media-ooh

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) przedstawiła dane dotyczące wielkości rynku OOH w Polsce w 2016 r., ale Cityboard Media poddaje w wątpliwość ich poprawność.

Czytaj więcej
Tranzyt mocno w górę media-ooh

Według raportu IGRZ za trzy kwartały 2016 r. wartość sprzedaży reklamy tranzytowej zamknęła się kwotą w wysokości 20,3 mln zł, wyższą aż o 18 proc. w stosunku do tego samego okresu roku ubiegłego.

Czytaj więcej