ilość wyników: 15
“Media Marketing Polska" przyznał tytuły, m.in. na podstawie obszernego badania Kantar Polska.
Czytaj więcejKolejne pandemiczne lockdowny były mocnym ciosem dla reklamy zewnętrznej, zarówno tradycyjnej, jak i cyfrowej. Jednak wraz ze znoszeniem - oby trwałym - restrykcji w poruszaniu, zakupach i konsumpcji branża łapie oddech. Przyszłość, w coraz większej mierze cyfrowa, znów rysuje się w jasnych barwach.
Czytaj więcejKampania została zainicjowana przez Izbę Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej oraz firmy z branży OOH.
Czytaj więcejNagrody otrzymały w tym roku: Polsat Media, Biuro Reklamy TVP, Media Impact Polska, Grupa RMF, AMS, Bauer Media i New Age Media.
Czytaj więcejNajwiększe wydarzenie badmintonowe na świecie odbywa się w katowickim Spodku od 4 do 11 sierpnia.
Czytaj więcej16. edycja raportu "Biura Reklamy" trafia na rynek.
Czytaj więcejBusiness Consulting opracował koncepcję kreatywnego i niestandardowego działania skierowanego do mieszkańców regionu.
Czytaj więcejIzba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ), pomimo wyjścia z niej firmy Stroer i oświadczeń wydanych m.in. przez Cityboard Media oraz Clear Channel, przedstawia dane dotyczące wielkości sprzedaży OOH.
Czytaj więcejIzba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) przedstawiła dane dotyczące wielkości rynku OOH w Polsce w 2016 r., ale Cityboard Media poddaje w wątpliwość ich poprawność.
Czytaj więcejWedług raportu IGRZ za trzy kwartały 2016 r. wartość sprzedaży reklamy tranzytowej zamknęła się kwotą w wysokości 20,3 mln zł, wyższą aż o 18 proc. w stosunku do tego samego okresu roku ubiegłego.
Czytaj więcej