ilość wyników: 30
Odważne i niesztampowe projekty mogą powstawać tylko na silnych i trwałych fundamentach na linii agencja kreatywna - klient - mówi Marcin Sosiński, dyrektor zarządzający McCann Poland.
Czytaj więcejRaz do roku, przez pięć czerwcowych dni, branża reklamowa docenia tych, którzy ratują świat, dzięki swoim kampaniom i aktywacjom. Piszę to bez cienia ironii, bo znowu nagrodzono fantastyczne prace, które rzeczywiście zmieniają świat na lepszy.
Czytaj więcej13 nominacji i pierwsze sześć statuetek dla projektu Mastercard i McCann to jeden z największych sukcesów polskiej branży marketingowej w tym prestiżowym konkursie.
Czytaj więcejNa LinkedIn i Facebooku “MMP" można śledzić relacje z festiwalu.
Czytaj więcejAgencja znalazła się również wśród nowo ogłoszonych nominowanych.
Czytaj więcejNa LinkedIn i Facebooku "Media Marketing Polska" można śledzić relację z festiwalu Cannes Lions, którą prowadzą Bartosz Jeglejewski i Tomek Ziemiański z Publicis Worldwide Poland.
Czytaj więcejTo jeden z pięciu młodych talentów wyłonionych w redakcyjnym plebiscycie MMP High Five, które zmieniają oblicze polskiego marketingu. Czech odpowiada w Lego za komunikację w mediach w Polsce, krajach bałtyckich i na Ukrainie.
Czytaj więcejO co chodzi dziś? Jeśli o magię, to o magię liczb. Odsłon, kliknięć, lajków i leadów. Nagród i punktów na festiwalach. Statuetek po Effie i postów na LinkedInie. Jakbyśmy nagle dorośli i przestali się wygłupiać. Tylko koni (starych) żal.
Czytaj więcejBeata Kucejko, dyrektor marketingu LEGO na Polskę, kraje bałtyckie i Ukrainę, opowiada nam o tym, jak znana i lubiana na całym świecie marka zabawek komunikuje się z kolejnymi pokoleniami dzieci i dorosłych, stawiając na kreatywność i różnorodność.
Czytaj więcejNa shortlistach festiwalu znalazł się również projekt agencji McCann Poland - "Chłopi 2050" oraz animacja "Start with connection" zrealizowana przez wrocławskie studio Juice.
Czytaj więcej