Wyniki wyszukiwania dla tagu - cannes-lions
ilość wyników: 30
Marcin Sosiński: Z Cannes w świat reklama

Odważne i niesztampowe projekty mogą powstawać tylko na silnych i trwałych fundamentach na linii agencja kreatywna - klient - mówi Marcin Sosiński, dyrektor zarządzający McCann Poland.

Czytaj więcej
Cannes Lions 2023: Mistrzostwa w ratowaniu świata opinie

Raz do roku, przez pięć czerwcowych dni, branża reklamowa docenia tych, którzy ratują świat, dzięki swoim kampaniom i aktywacjom. Piszę to bez cienia ironii, bo znowu nagrodzono fantastyczne prace, które rzeczywiście zmieniają świat na lepszy.

Czytaj więcej
Cannes Lions: sześć Lwów dla projektu Mastercard i McCann reklama

13 nominacji i pierwsze sześć statuetek dla projektu Mastercard i McCann to jeden z największych sukcesów polskiej branży marketingowej w tym prestiżowym konkursie.

Czytaj więcej
Cannes Lions 2023: 180HB, DDB, McCann, Ogilvy i VMLY&R na short-listach reklama

Na LinkedIn i Facebooku “MMP" można śledzić relacje z festiwalu.

Czytaj więcej
Cannes Lions: VMLY&R z brązową statuetką reklama

Agencja znalazła się również wśród nowo ogłoszonych nominowanych.

Czytaj więcej
Cannes Lions: Gong, Publicis, Papaya Films, VMLY&R, MSL i Wavemaker z Lwami reklama

Na LinkedIn i Facebooku "Media Marketing Polska" można śledzić relację z festiwalu Cannes Lions, którą prowadzą Bartosz Jeglejewski i Tomek Ziemiański z Publicis Worldwide Poland.

Czytaj więcej
MMP High Five - Agata Czech marketing

To jeden z pięciu młodych talentów wyłonionych w redakcyjnym plebiscycie MMP High Five, które zmieniają oblicze polskiego marketingu. Czech odpowiada w Lego za komunikację w mediach w Polsce, krajach bałtyckich i na Ukrainie.

Czytaj więcej
Marcin Mroczek, Weronika Zielińska: Ten cały fun opinie

O co chodzi dziś? Jeśli o magię, to o magię liczb. Odsłon, kliknięć, lajków i leadów. Nagród i punktów na festiwalach. Statuetek po Effie i postów na LinkedInie. Jakbyśmy nagle dorośli i przestali się wygłupiać. Tylko koni (starych) żal.

Czytaj więcej
Beata Kucejko: Zbudować świat na nowo marketing

Beata Kucejko, dyrektor marketingu LEGO na Polskę, kraje bałtyckie i Ukrainę, opowiada nam o tym, jak znana i lubiana na całym świecie marka zabawek komunikuje się z kolejnymi pokoleniami dzieci i dorosłych, stawiając na kreatywność i różnorodność.

Czytaj więcej
Ogilvy z Brązowym Lwem w Cannes za kampanię "Lego Green Instructions" [wideo] reklama

Na shortlistach festiwalu znalazł się również projekt agencji McCann Poland - "Chłopi 2050" oraz animacja "Start with connection" zrealizowana przez wrocławskie studio Juice.

Czytaj więcej