Wyniki wyszukiwania dla tagu - carat-polska
ilość wyników: 16

Enchantimals - nowa marka Mattel reklama

Enchantimals - nowa marka Mattel

Launch marki wspierany jest działaniami na YouTube oraz kampanią reklamową w telewizji i prasie.

Czytaj więcej
Jan Roman będzie pozyskiwać klientów dla Carat Polska media-inne

Jan Roman będzie pozyskiwać klientów dla Carat Polska

Przez kilkanaście lat pracował w spółkach Omnicomu.

Czytaj więcej
Lotos rusza z kampanią wizerunkową reklama

Lotos rusza z kampanią wizerunkową

Prowadzona jest pod hasłem "Naj nie bierze się znikąd" i wykorzystuje analogie do sportu.

Czytaj więcej
Ewa Chodakowska reklamuje Adidasa reklama

Ewa Chodakowska reklamuje Adidasa

Trenerka fitnessu promuje linię Women Must Haves w internecie i na outdoorze.

Czytaj więcej
Opel z własnym serialem na YouTube reklama

Opel z własnym serialem na YouTube

Znani aktorzy w projekcie reklamowym GM.

Czytaj więcej
Jogobella wprowadza nowe opakowania i rusza z kampanią [wideo] marketing

Jogobella wprowadza nowe opakowania i rusza z kampanią [wideo]

Działania reklamowe przygotowały spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska i Brainbox.

Czytaj więcej
Media sprawdzają media opinie

Media sprawdzają media

TVP zakończyła przetarg na planowanie i zakup mediów. Drugi etap podobnego konkursu zaczął się w NC+, ZOG nadal może obronić obsługę tego klienta.

Czytaj więcej
Adidas trenuje sambę marketing

Adidas trenuje sambę

Za kilka miesięcy czekają nas kolejne emocje piłkarskie - mistrzostwa świata w Brazylii. Już teraz Adidas zapowiada, że będzie to jeszcze mocniejsza akcja marketingowa niż w przypadku Euro 2012.

Czytaj więcej
"5 Stadion" zwycięża w Teatrze Wielkim reklama

"5 Stadion" zwycięża w Teatrze Wielkim

Nagroda grand prix, 6 złotych Effie, 13 srebrnych Effie i 19 brązowych Effie - tak zakończyła się wczoraj w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej XIV gala rozdania nagród Effie.

Czytaj więcej
Koncerny dzielą i rządzą media-inne

Koncerny dzielą i rządzą

Strata klienta jest zawsze trudna. Jednak kiedy następuje w efekcie polityki centrali, staje się podwójnie bolesna. Coraz więcej roszad w obsłudze domów mediowych to efekt siły negocjacyjnej sieci na arenie międzynarodowej.

Czytaj więcej