Wyniki wyszukiwania dla tagu - carlsberg-polska
ilość wyników: 22

Jan Roman będzie pozyskiwać klientów dla Carat Polska media-inne

Jan Roman będzie pozyskiwać klientów dla Carat Polska

Przez kilkanaście lat pracował w spółkach Omnicomu.

Czytaj więcej
Initiative broni Orange opinie

Initiative broni Orange

Rozpoczął się jeden z najgorętszych przetargów tego roku - Orange Polska. Budżetu broni Initiative, które w ostatnich dniach "zgarnęło" globalnie Carlsberga.

Czytaj więcej
Penelope Cruz po raz pierwszy w pełnej odsłonie reklamy Karmi reklama

Penelope Cruz po raz pierwszy w pełnej odsłonie reklamy Karmi

Za kreację odpowiada Red8 Advertising, a za produkcję Propeller Film.

Czytaj więcej
Okocim poszerza i reklamuje linię radlerów marketing

Okocim poszerza i reklamuje linię radlerów

Kontynuacja dotychczasowego formatu podkreślającego autentyczność.

Czytaj więcej
Kufle z górką marketing

Kufle z górką

Ubiegły rok był dla piwowarów nie najgorszy. Teraz trzymają kciuki, by było słonecznie, ale nie za gorąco, i aby reprezentacja zaszła daleko na Euro.

Czytaj więcej
Przyszły właściciel chce sprzedać Kompanię Piwowarską marketing

Przyszły właściciel chce sprzedać Kompanię Piwowarską

InBev, by uzyskać akceptację Komisji Europejskiej dla przejęcia SABMillera, zobowiązał się do sprzedaży m.in. największego w Polsce producenta piwa.

Czytaj więcej
800 baniek w plecy opinie

800 baniek w plecy

Z MEC odchodzą kolejni klienci. Całą sytuację ratuje niedawna wygrana USP Zdrowie. W opałach jest PHD Media Direction po utracie Unilevera. Co dalej z Polkomtelem?

Czytaj więcej
Będzie wieeelkie piwo? marketing

Będzie wieeelkie piwo?

Jeśli dojdzie do fuzji AB InBev i SABMillera, powstanie megakoncern browarniczy o wartości 250 mld dol., niemający sobie równego w świecie.

Czytaj więcej
Piwo bez reklamy? reklama

Piwo bez reklamy?

Ministerstwo Zdrowia chciałoby całkowitego zakazu reklamy napojów alkoholowych, w tym także piwa. Dla branży to potencjalna strata ponad pół miliarda złotych rocznie. W planach są także ceny minimalne na alkohol.

Czytaj więcej
Prezes Carlsberga: w 2015 r. także chcemy rosnąć szybciej niż rynek marketing

Prezes Carlsberga: w 2015 r. także chcemy rosnąć szybciej niż rynek

Wolumen i wartość sprzedaży trzeciego pod względem wielkości producenta piwa w kraju wzrosły w ub.r. o 3,4 proc., podczas gdy rynek, według szacunków marketera, urósł o 0,8 proc., ale wartościowo zmalał o 0,5 proc.

Czytaj więcej