ilość wyników: 23
22 czerwca rozstrzygnięto też konkurs Golden Arrow - przyznano 21 nagród głównych i 2 nagrody specjalne.
Czytaj więcejPrzetarg mediowy Carlsberga wchodzi w kolejną fazę. Już tylko trzy sieci brane są pod uwagę. OMD z kolei walczy o utrzymanie Beiersdorfu. EssenceMediacom walczy o dalszą współpracę z Uberem.
Czytaj więcejAwans w strukturach agencji.
Czytaj więcejJest jednym z najbardziej cenionych operatorów filmowych w Polsce.
Czytaj więcejTrzeci spot marki w ramach nowej platformy "Ręczymy za każdą butelkę".
Czytaj więcejKampanię napoju piwnego o smaku arbuza przygotowały agencje Noble Graphics i Kamikaze oraz dom mediowy Initiative.
Czytaj więcejPo ubiegłorocznej stracie VW MediaCom zyskuje nowego klienta z branży auto-moto - PSA.
Czytaj więcej24,2 mln hl piwa sprzedała w I kwartale 2017 r. duńska grupa browarnicza Carlsberg. To o 2 proc. mniej niż przed rokiem. Przychody jednak wzrosły o 5 proc. - do 13,7 mld koron duńskich.
Czytaj więcejCo piąty polski internauta nie znał przed UEFA Euro 2016 sponsorów mistrzostw. W badaniu ARC Rynek i Opinia na zlecenie SMG Polska najlepiej wypadały marki Orange i Coca-Cola. Optymizm kibiców też nie poraża - na finał Euro z udziałem naszej reprezentacji liczy 4 proc. Polaków.
Czytaj więcej