Wyniki wyszukiwania dla tagu - carlsberg
ilość wyników: 16

Moto-MediaCom opinie

Moto-MediaCom

Po ubiegłorocznej stracie VW MediaCom zyskuje nowego klienta z branży auto-moto - PSA.

Czytaj więcej
Po I kwartale 2017 r. Carlsberg potwierdza prognozy marketing

Po I kwartale 2017 r. Carlsberg potwierdza prognozy

24,2 mln hl piwa sprzedała w I kwartale 2017 r. duńska grupa browarnicza Carlsberg. To o 2 proc. mniej niż przed rokiem. Przychody jednak wzrosły o 5 proc. - do 13,7 mld koron duńskich.

Czytaj więcej
Mistrzostwa nieznanych sponsorów marketing

Mistrzostwa nieznanych sponsorów

Co piąty polski internauta nie znał przed UEFA Euro 2016 sponsorów mistrzostw. W badaniu ARC Rynek i Opinia na zlecenie SMG Polska najlepiej wypadały marki Orange i Coca-Cola. Optymizm kibiców też nie poraża - na finał Euro z udziałem naszej reprezentacji liczy 4 proc. Polaków.

Czytaj więcej
Hity mundialu - podsumowanie rozgrywek fazy grupowej mistrzostw świata w Brazylii opinie

Hity mundialu - podsumowanie rozgrywek fazy grupowej mistrzostw świata w Brazylii

Jakub Radziwilski, TV buying manager w Universal McCann, analizuje połowę Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej.

Czytaj więcej
Razem, ekoprzodownicy! reklama

Razem, ekoprzodownicy!

Estetyka PRL-u przeżywa swój renesans. Tym razem wykorzystuje ją Carlsberg, prowadząc ekologiczną kampanię społeczną.

Czytaj więcej
Zmiana warty w Havas Media Group reklama

Zmiana warty w Havas Media Group

Rewolucja na szczycie raczej nie oznacza istotnych zmian w kierunku rozwoju agencji. Zgodnie z trendami grupa ma skoncentrować się na wykorzystywaniu synergii. Swoją szansę widzi także w specjalizacji.

Czytaj więcej
Polacy pokochają cydr? marketing

Polacy pokochają cydr?

Odświeżający napój z jabłek wprowadzają niemal równocześnie Kompania Piwowarska i Ambra. Jak jednak wypromować nową kategorię cydru, kiedy nie można jej reklamować?

Czytaj więcej
Wietrzenie Kompanii Piwowarskiej opinie

Wietrzenie Kompanii Piwowarskiej

W niespełna dwa lata po przenosinach do Warszawy zespół marketingowy największego producenta piwa bardzo się zmienił. Czy o to właśnie chodziło?

Czytaj więcej
W Greyu piją teraz Tyskie reklama

W Greyu piją teraz Tyskie

Największa na rynku marka piwa ma nową agencję reklamową. Kampania przygotowana przez poprzednią agencję przyniosła wzrosty sprzedaży, ale agencja pracuje już dla konkurencji.

Czytaj więcej
Gdzie dwóch się bije... marketing

Gdzie dwóch się bije...

Coca-Cola zyskała dzięki Euro, ale kosztem Pepsi, która notuje spadki sprzedaży. Rośnie też popyt na Hoop Colę, chociaż jej producent wydaje mniej na reklamę.

Czytaj więcej