Wyniki wyszukiwania dla tagu - carrefour
ilość wyników: 12

Zenith: rynek reklamy w Polsce wart ponad 7 mld zł reklama

Zenith: rynek reklamy w Polsce wart ponad 7 mld zł

Wzrost (2,1 proc. w br.) napędzają innowacyjne formaty digitalowe.

Czytaj więcej
Otwarcie Galerii Północnej w Warszawie już w czwartek marketing

Otwarcie Galerii Północnej w Warszawie już w czwartek

14 września o godz. 12.00 zostanie otwarta dla klientów stołeczna Galeria Północna. Jest to pierwsza tej wielkości galeria handlowa oddana do użytku w Warszawie od 11 lat (po Złotych Tarasach).

Czytaj więcej
Wojciech Małysz dyrektorem zarządzającym EmLabu reklama

Wojciech Małysz dyrektorem zarządzającym EmLabu

Wcześniej pracował w agencji Live.

Czytaj więcej
Polacy lubią dyskonty marketing

Polacy lubią dyskonty

Niemal 60 proc. rodzimych nabywców wskazuje sklepy dyskontowe jako główne miejsce zakupów produktów FMCG, wynika z badania GfK Shopping Monitor przeprowadzonego w listopadzie 2016 r.

Czytaj więcej
Lidl prześcignął Orange pod względem liczby reklam w TV w 2016 r. media-tv

Lidl prześcignął Orange pod względem liczby reklam w TV w 2016 r.

Zeszłoroczny lider spadł o dwie pozycje, prześcignął go także bezpośredni konkurent - T-Mobile. Słabnie sektor finansowy, a marki FMCG zmieniają podejście.

Czytaj więcej
Nowa odsłona kampanii Carrefoura [wideo] reklama

Nowa odsłona kampanii Carrefoura [wideo]

Kampania jest autorstwa Saatchi & Saatchi IS. To kontynuacja kampanii z Napoleonem.

Czytaj więcej
Nowe technologie w omnichannel opinie

Nowe technologie w omnichannel

Omnichannel to nie tyle trend, co sprzedażowa konieczność, wynikająca z naturalnej transformacji rynku. Komunikacja z klientem może mieć miejsce wszędzie. Dlaczego nie dostarczać pozytywnych wrażeń zakupowych klientom dzięki nowym technologiom?

Czytaj więcej
Carrefour: w tym roku 12 nowych sklepów marketing

Carrefour: w tym roku 12 nowych sklepów

W 2016 r. sieć otworzyła w Polsce 10 nowych sklepów, obok konceptu classic uruchomiła dwa nowe: premium i urban oraz przeprowadziła 14 remodellingów istniejących już placówek. Do końca roku Carrefour planuje otwarcie jeszcze dwóch nowych sklepów.

Czytaj więcej
Konsumenci wolą mobilne strony detalistów marketing

Konsumenci wolą mobilne strony detalistów

Prawie co piąty użytkownik smartfona odwiedza za pomocą telefonu strony popularnych sieci spożywczych - wynika z danych firmy Spicy Mobile, zgromadzonych na platformie Mobigate. Aplikacje mobilne sklepów nie cieszą się już jednak takim zainteresowaniem.

Czytaj więcej
Kilka procent optymizmu reklama

Kilka procent optymizmu

Zdaniem SMG rynek reklamy w Polsce wzrósł w I kwartale o 3,2 proc. Prognoza zakłada 4-proc. wzrost w całym roku.

Czytaj więcej