ilość wyników: 5
Cartoon Network prezentuje raport "Koleżeńskie zachowania wśród dzieci", który jest częścią kampanii społecznej "Bądź kumplem, nie dokuczaj". W tym roku ambasadorem akcji został Robert Lewandowski.
Czytaj więcejKampania wizerunkowa ma angażować widzów kanału.
Czytaj więcejCartoon Network szuka młodych, utalentowanych fanów, którzy chcieliby zacząć przygodę z vlogowaniem. 31 lipca wystartował konkurs - CN Vlog It, którego częścią są trwające przez cztery tygodnie wyzwania dla dzieci w wieku od 6-16 lat.
Czytaj więcejStartuje trzecia edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej "Bądź kumplem, nie dokuczaj" organizowanej przez Cartoon Network. W tym roku twarzą akcji został piłkarz reprezentacji Polski - Jakub Błaszczykowski, który zachęca dzieci do gry fair play i propaguje koleżeńskie zachowania.
Czytaj więcejBroker jest w sytuacji kryzysowej, prawdopodobnie największej w swojej historii w Polsce.
Czytaj więcej