ilość wyników: 8
Przez zakup produktów tej marki konsumenci będą mogli pomóc lokalnym organizacjom działającym na rzecz zwierząt.
Czytaj więcejAstronomiczny koszt spotów emitowanych podczas Super Bowl sprawia, że na taką inwestycję stać nielicznych reklamodawców. Jest ich jednak i tak wystarczająco dużo, by znalezienie sposobu na znaczącą obecność w tym gronie było strategicznym i kreatywnym wyzwaniem.
Czytaj więcejNową kampanię realizują VMLY&R Poland i Media Direction OMD.
Czytaj więcejCodzienna komunikacja marek w kanałach social media ma sprawiać, abyśmy kolejno: polubili, podglądali, skomentowali, zareagowali, poshare’owali, zainspirowali, a w wielkim finale tego romansu konsumenta z postem - kupili dany produkt/usługę.
Czytaj więcejKampania pod hasłem "A Ty, co widzisz w Cheetos?" obejmuje TV, kina, kanał digital, w tym media społecznościowe (YouTube, Facebook) oraz samplingi.
Czytaj więcejVML Poland po raz kolejny dla PepsiCo.
Czytaj więcejZa pomysł kreatywny, realizację kampanii i współpracę z influencerami odpowiada agencja VML Poland.
Czytaj więcejOd kwietnia zmianie ulega struktura kreacji agencji - współpracujące ze sobą trzy działy mają zostać zintegrowane w jeden multidyscyplinarny zespół.
Czytaj więcej