Wyniki wyszukiwania dla tagu - cinema-city
ilość wyników: 11

Mooky Greidinger: Chcemy, by widzowie stale do nas wracali media-inne

Mooky Greidinger: Chcemy, by widzowie stale do nas wracali

Percepcja reklamy kinowej może być nawet pięciokrotnie lepsza niż reklamy telewizyjnej - mówi Mooky Greidinger, prezes i dyrektor generalny Cineworld.

Czytaj więcej
Otwarcie Galerii Północnej w Warszawie już w czwartek marketing

Otwarcie Galerii Północnej w Warszawie już w czwartek

14 września o godz. 12.00 zostanie otwarta dla klientów stołeczna Galeria Północna. Jest to pierwsza tej wielkości galeria handlowa oddana do użytku w Warszawie od 11 lat (po Złotych Tarasach).

Czytaj więcej
Cartoon Network promuje jesienną ramówkę [wideo] media-tv

Cartoon Network promuje jesienną ramówkę [wideo]

Kampania wizerunkowa ma angażować widzów kanału.

Czytaj więcej
"Kukbuk Dzieciaki" - dla dzieci i dorosłych media-prasa

"Kukbuk Dzieciaki" - dla dzieci i dorosłych

Magazyn zadebiutował na rynku 1 września.

Czytaj więcej
Kraków Live Festival w najbliższy weekend marketing

Kraków Live Festival w najbliższy weekend

Dwudniowe (18-19 sierpnia) wydarzenie organizuje Fundacja Alter Art, a jego głównym sponsorem jest MasterCard.

Czytaj więcej
Jakub Błaszczykowski i Cartoon Network zachęcają:  "Bądź kumplem, nie dokuczaj" PROMOCJA

Jakub Błaszczykowski i Cartoon Network zachęcają: "Bądź kumplem, nie dokuczaj"

Startuje trzecia edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej "Bądź kumplem, nie dokuczaj" organizowanej przez Cartoon Network. W tym roku twarzą akcji został piłkarz reprezentacji Polski - Jakub Błaszczykowski, który zachęca dzieci do gry fair play i propaguje koleżeńskie zachowania.

Czytaj więcej
"Cztery wesela i… rozwód" w kampanii Panoramy Firm [wideo] reklama

"Cztery wesela i… rozwód" w kampanii Panoramy Firm [wideo]

Działania prowadzone są w kinach i internecie.

Czytaj więcej
Cinema City i "Gwiezdne wojny" [wideo] media-inne

Cinema City i "Gwiezdne wojny" [wideo]

Cinema City zachęca do oglądania nowej serii "Gwiezdnych wojen". Kampanię realizuje Insignia.

Czytaj więcej
Mileniasi najwdzięczniejszym odbiorcą kinowej reklamy media-inne

Mileniasi najwdzięczniejszym odbiorcą kinowej reklamy

Według badania New Age Media o frekwencji w kinach decyduje pokolenie milenialsów. Zwyżkująca frekwencja cieszy również reklamodawców - kino to jedna z najskuteczniejszych dróg dotarcia do odbiorców.

Czytaj więcej
Bitwa na frekwencyjnym polu media-inne

Bitwa na frekwencyjnym polu

Multikino i Cinema City od 2009 r. nie raportują danych dotyczących frekwencji do Box Office'u. Dlaczego? Wszystkiemu winien "Avatar". Domy mediowe ostrożnie patrzą na kino w tym roku.

Czytaj więcej