Wyniki wyszukiwania dla tagu - cityboard-media
ilość wyników: 10

IGRZ publikuje raport o rynku OOH media-ooh

IGRZ publikuje raport o rynku OOH

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ), pomimo wyjścia z niej firmy Stroer i oświadczeń wydanych m.in. przez Cityboard Media oraz Clear Channel, przedstawia dane dotyczące wielkości sprzedaży OOH.

Czytaj więcej
Cityboard Media: firmy cenią reklamę zewnętrzną media-ooh

Cityboard Media: firmy cenią reklamę zewnętrzną

Badania potwierdzają, że na rynku reklamy zewnętrznej wygrywają ci, którzy mają nośniki w dobrych lokalizacjach i utrzymują stały kontakt z klientem.

Czytaj więcej
OOH notuje kolejne wzrosty media-ooh

OOH notuje kolejne wzrosty

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) przedstawiła dane dotyczące wielkości rynku OOH w Polsce w 2016 r., ale Cityboard Media poddaje w wątpliwość ich poprawność.

Czytaj więcej
OOH wyzwaniem dla digitalu media-ooh

OOH wyzwaniem dla digitalu

Technologia wpływa na modele biznesowe w branży reklamowej, umożliwiając wdrożenie nowych sposobów komunikacji z konsumentem. Testy Google pokazują, że DOOH może stać się medium, które będzie można precyzyjnie zaprogramować i skoordynować z kampaniami realizowanymi w innych mediach elektronicznych.

Czytaj więcej
Outdoor na zakupach media-ooh

Outdoor na zakupach

W ciągu ostatnich kilkunastu lat centra handlowe stały się dla konsumentów w Polsce nie tylko miejscem zakupów, ale także sposobem na spędzanie wolnego czasu. Miejscem, gdzie spotyka się ze znajomymi, szuka rozrywki lub uczestniczy w różnego rodzaju akcjach specjalnych. OOH wykorzystuje tę okazję.

Czytaj więcej
OOH cały czas w górę media-inne

OOH cały czas w górę

Łączna wielkość sprzedaży w trzech segmentach reklamy - zewnętrznej, tranzytowej i DOOH - zamknęła się kwotą w wysokości 471,5 mln zł. W zakresie reklamy zewnętrznej była to kwota wyższa o ponad 2,4 proc. w porównaniu z ubiegłym rokiem.

Czytaj więcej
OOH: nie ilość, ale jakość media-inne

OOH: nie ilość, ale jakość

IGRZ publikuje raport o sytuacji reklamy OOH w Polsce w I półroczu 2015 r. To ostatnie podsumowanie w tej formule, bo z Izby wystąpiły Cityboard Media oraz Clear Channel Poland.

Czytaj więcej
Branża pyta o Postar opinie

Branża pyta o Postar

Wyniki badań outdooru spółki joint venture AMS, Stroer i Clear Channel mają być dostępne w drugiej połowie br., ale szczegóły przedsięwzięcia wciąż nie są znane. Andrzej Grudziński, pełnomocnik zarządu Cityboard Media, wystosował list otwarty do firm odpowiedzialnych za Postar.

Czytaj więcej
Nowa ustawa odświeży branżę OOH? media-inne

Nowa ustawa odświeży branżę OOH?

Prawo ma uregulować obecność reklamy zewnętrznej w przestrzeni miejskiej.

Czytaj więcej
Odbicie w outdoorze media-ooh

Odbicie w outdoorze

Spadek przychodów z reklamy zewnętrznej wyhamował. Branża liczy na wzrosty, zwłaszcza dzięki nadchodzącej kampanii wyborczej.

Czytaj więcej