ilość wyników: 10
W miesięczniku pojawiło się też kilka nowych działów.
Czytaj więcejMaciej Kałkus, dotychczas sprawujący tę funkcję, obejmuje takie samo stanowisko w magazynie "Sens".
Czytaj więcejWydawnictwo Burda Media kończy współpracę z Meredith Corporation, licencjonodawcą magazynu.
Czytaj więcejDodatkowo wydawca rozszerzył zasięg dystrybucji "Claudii" o 6 tys. punktów sprzedaży.
Czytaj więcejDziałania, którym towarzyszy konkurs, wspierają program "Remont w 48h".
Czytaj więcejRusza kampania reklamowa pisma.
Czytaj więcejPo ogłoszeniu połączenia pracownicy obu wydawnictw ruszyli świętować. Zapewne największą ulgę odczuli menedżerowie G+J, którzy od dłuższego czasu próbowali znaleźć nabywcę dla swojego biznesu w Polsce.
Czytaj więcejSprzedaż najsłabszego ze swoich tytułów wydawca tłumaczy nową strategią biznesową, którą krótko można określić: "idziemy w luksus". Nie brakuje jednak sygnałów z rynku, że to strategia na przeczekanie, aż wreszcie dojdzie do globalnej sprzedaży G+J.
Czytaj więcejW odstępstwie kilku dni Wydawnictwo Bauer zakończyło procesy zakupu dwóch pism poradnikowych. Choć kupiło najsłabsze tytuły w swoich segmentach, to jednak ma ich łącznie sześć.
Czytaj więcej