Wyniki wyszukiwania dla tagu - clear-chanel-poland
ilość wyników: 8
Nowe/stare rozdanie OOH [sonda] media-ooh

Czy nikt nowy nie jest w stanie z konkurować z piątką największych graczy na rynku? Jak pandemia wpłynęła na branżę outdoorową? Co z tzw. uchwałą krajobrazową? Poznajmy opinie ekspertów z Clear Channel Poland, Jet Line, AMS, Stroer Media i Cityboard Media.

Czytaj więcej
Ströer przejmuje pakiet wiat przystankowych w Gdańsku media-ooh

Poprzednim operatorem tych powierzchni był AMS.

Czytaj więcej
Clear Channel z akcją dla służb medycznych media-ooh

Akcja odbywa się w ośmiu miastach na citylightach i digitalach miejskich.

Czytaj więcej
Dariusz Janczewski CEO Clear Channel Poland media-ooh

Wcześniej był dyrektorem generalnym Viacom International Media Networks w Polsce.

Czytaj więcej
Clear Channel Poland powiększyło zasięg sieci digitali media-ooh

Ogólnopolska sieć liczy obecnie 186 ekranów elektronicznych w 13 galeriach handlowych premium.

Czytaj więcej
Rynek OOH: sprzedaż o 4,4 proc. niższa media-ooh

IGRZ szacuje wielkość sprzedaży całego rynku OOH po trzecim kwartale roku 2017 na kwotę ponad 344,9 mln zł.

Czytaj więcej
Rewolucji nie będzie media-ooh

Rozpoczął się kolejny rok, w którym nie tylko branża out-of-home, ale cały rynek reklamowy czekać będzie na narzędzie, które ma pozwolić na porównanie działań OOH z innymi mediami i ustandaryzowanie danych. Outdoor Track, bo o nim mowa, nadal nie został wdrożony, a prace nad badaniem trwają.

Czytaj więcej
W stronę DOOH [wywiad] media-ooh

Clear Channel Outdoor jest sponsorem kategorii outdoor na festiwalu Cannes Lions od 2010 r. O współpracy z Cannes Lions i zmianach w branży OOH rozmawialiśmy z Williamem Eccleshare'em, prezesem i CEO Clear Channel International.

Czytaj więcej