ilość wyników: 8
Czy nikt nowy nie jest w stanie z konkurować z piątką największych graczy na rynku? Jak pandemia wpłynęła na branżę outdoorową? Co z tzw. uchwałą krajobrazową? Poznajmy opinie ekspertów z Clear Channel Poland, Jet Line, AMS, Stroer Media i Cityboard Media.
Czytaj więcejPoprzednim operatorem tych powierzchni był AMS.
Czytaj więcejAkcja odbywa się w ośmiu miastach na citylightach i digitalach miejskich.
Czytaj więcejWcześniej był dyrektorem generalnym Viacom International Media Networks w Polsce.
Czytaj więcejOgólnopolska sieć liczy obecnie 186 ekranów elektronicznych w 13 galeriach handlowych premium.
Czytaj więcejIGRZ szacuje wielkość sprzedaży całego rynku OOH po trzecim kwartale roku 2017 na kwotę ponad 344,9 mln zł.
Czytaj więcejRozpoczął się kolejny rok, w którym nie tylko branża out-of-home, ale cały rynek reklamowy czekać będzie na narzędzie, które ma pozwolić na porównanie działań OOH z innymi mediami i ustandaryzowanie danych. Outdoor Track, bo o nim mowa, nadal nie został wdrożony, a prace nad badaniem trwają.
Czytaj więcejClear Channel Outdoor jest sponsorem kategorii outdoor na festiwalu Cannes Lions od 2010 r. O współpracy z Cannes Lions i zmianach w branży OOH rozmawialiśmy z Williamem Eccleshare'em, prezesem i CEO Clear Channel International.
Czytaj więcej