Wyniki wyszukiwania dla tagu - clear-channel-poland
ilość wyników: 9

64 nowe wiaty dla Sopotu PROMOCJA

64 nowe wiaty dla Sopotu

W piątek, 25 sierpnia 2017 roku zastępca Prezydenta Miasta Sopot Marcin Skwierawski oraz prezes Clear Channel Poland Kalina Janicka odsłonili pierwszą z 64 nowych wiat przystankowych komunikacji miejskiej w Sopocie.

Czytaj więcej
OOH notuje kolejne wzrosty media-ooh

OOH notuje kolejne wzrosty

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) przedstawiła dane dotyczące wielkości rynku OOH w Polsce w 2016 r., ale Cityboard Media poddaje w wątpliwość ich poprawność.

Czytaj więcej
Tranzyt mocno w górę media-ooh

Tranzyt mocno w górę

Według raportu IGRZ za trzy kwartały 2016 r. wartość sprzedaży reklamy tranzytowej zamknęła się kwotą w wysokości 20,3 mln zł, wyższą aż o 18 proc. w stosunku do tego samego okresu roku ubiegłego.

Czytaj więcej
OOH wyzwaniem dla digitalu media-ooh

OOH wyzwaniem dla digitalu

Technologia wpływa na modele biznesowe w branży reklamowej, umożliwiając wdrożenie nowych sposobów komunikacji z konsumentem. Testy Google pokazują, że DOOH może stać się medium, które będzie można precyzyjnie zaprogramować i skoordynować z kampaniami realizowanymi w innych mediach elektronicznych.

Czytaj więcej
OOH cały czas w górę media-inne

OOH cały czas w górę

Łączna wielkość sprzedaży w trzech segmentach reklamy - zewnętrznej, tranzytowej i DOOH - zamknęła się kwotą w wysokości 471,5 mln zł. W zakresie reklamy zewnętrznej była to kwota wyższa o ponad 2,4 proc. w porównaniu z ubiegłym rokiem.

Czytaj więcej
Zaangażuj, bądź kreatywny, opowiadaj historię media-inne

Zaangażuj, bądź kreatywny, opowiadaj historię

- Outdoor to jedyne medium, które komunikuje samą reklamę - żadnych kontekstów i treści redakcyjnych, czysta konsumpcja reklamy - pisze Agnieszka Szlaska, dyrektor ds. komunikacji i promocji Clear Channel Poland.

Czytaj więcej
OOH: nie ilość, ale jakość media-inne

OOH: nie ilość, ale jakość

IGRZ publikuje raport o sytuacji reklamy OOH w Polsce w I półroczu 2015 r. To ostatnie podsumowanie w tej formule, bo z Izby wystąpiły Cityboard Media oraz Clear Channel Poland.

Czytaj więcej
OOH ma się dobrze media-inne

OOH ma się dobrze

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) publikuje wyniki finansowe za I kwartał 2015 r.

Czytaj więcej
OOH - wiaty, badanie, ustawa opinie

OOH - wiaty, badanie, ustawa

Ostatnie miesiące ubiegłego roku branża outdoorowa przeżyła w przyspieszonym tempie. Odkurzyła zalegające od dawna sprawy i zajęła się porządkowaniem swojego podwórka. 2014 r. ma szansę być przełomowym dla OOH.

Czytaj więcej