Wyniki wyszukiwania dla tagu - coca-cola-poland-services
ilość wyników: 12

Mundialowa kampania Coca-Coli to jej największy tegoroczny projekt reklama

Mundialowa kampania Coca-Coli to jej największy tegoroczny projekt

Obejmie telewizję, digital, OOH, radio, kina oraz punkty sprzedaży.

Czytaj więcej
Coca-Cola Oficjalnym Sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski marketing

Coca-Cola Oficjalnym Sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski

Kontrakt będzie obowiązywać przez dwa lata, do 31 lipca 2020 r.

Czytaj więcej
Coca-Cola z mocnym wsparciem wprowadza markę Fuzetea marketing

Coca-Cola z mocnym wsparciem wprowadza markę Fuzetea

To realizacja strategii firmy, która dywersyfikuje portfolio swoich produktów.

Czytaj więcej
Stoyan Ivanov będzie zarządzać Coca-Cola Poland Services marketing

Stoyan Ivanov będzie zarządzać Coca-Cola Poland Services

Zmiana nastąpi 1 stycznia 2018 r.

Czytaj więcej
Coca-Cola ma nowego dyrektora marketingu marketing

Coca-Cola ma nowego dyrektora marketingu

Została nim Paola Sandoval.

Czytaj więcej
Mikołaj Ciaś, dyrektor marketingu, odejdzie z Coca-Coli marketing

Mikołaj Ciaś, dyrektor marketingu, odejdzie z Coca-Coli

Z firmą był związany od 12 lat. Jest jednym z menedżerów najdłużej pracujących w warszawskim biurze firmy.

Czytaj więcej
Coca-Cola przygotowała serial dla nastolatków "Storyline" media-internet

Coca-Cola przygotowała serial dla nastolatków "Storyline"

Serial będzie dostępny m.in. w aplikacji Coca-Cola WOAH oraz na YouTube. Premiera pierwszego odcinka obędzie się dzisiaj.

Czytaj więcej
Next w natarciu opinie

Next w natarciu

Pomyślnie dla Nexta zakończyły się prestiżowe przetargi. Dzięki agencji Grupa SMV poszerza zakres współpracy z ważnymi klientami.

Czytaj więcej
Lato konkursów reklama

Lato konkursów

Mimo wakacyjnej aury klienci postanowili sprawdzić kondycję współpracujących z nimi agencji. Na razie najciekawsze projekty przypadają K2.

Czytaj więcej
Gdzie dwóch się bije... marketing

Gdzie dwóch się bije...

Coca-Cola zyskała dzięki Euro, ale kosztem Pepsi, która notuje spadki sprzedaży. Rośnie też popyt na Hoop Colę, chociaż jej producent wydaje mniej na reklamę.

Czytaj więcej