Wyniki wyszukiwania dla tagu - coca-cola
ilość wyników: 20

Letnie festiwale ponad podziałami marketing

Letnie festiwale ponad podziałami

Letnie festiwale mają coraz częściej charakter interdyscyplinarny, łącząc różne gatunki sztuki i formy aktywności.

Czytaj więcej
Nowa kampania McDonald’s Polska przygotowana przez DDB & Tribal [wideo] reklama

Nowa kampania McDonald’s Polska przygotowana przez DDB & Tribal [wideo]

Trwa kolejna edycja promocji "Szklanka Coca-Cola gratis".

Czytaj więcej
Orlen, Adidas i Coca-Cola najbardziej rozpoznawalnymi sponsorami sportu marketing

Orlen, Adidas i Coca-Cola najbardziej rozpoznawalnymi sponsorami sportu

Według badania ARC Rynek i Opinia sponsoring wydarzeń sportowych i kulturalnych opłaca się markom.

Czytaj więcej
Wyszehrad i chemia z Niemiec opinie

Wyszehrad i chemia z Niemiec

Grupa Wyszehradzka poprosiła, aby Bruksela zbadała, czy koncerny FMCG sprzedają u nas gorsze produkty niż na Zachodzie. Czy brand powinien zawsze oznaczać ten sam produkt?

Czytaj więcej
Prawdziwy kapitan kategorii [wywiad] marketing

Prawdziwy kapitan kategorii [wywiad]

- Jeżeli ktoś zapytałby, co uważałabym za swój sukces w  Polsce, to właśnie byłby 
to wzrost całej kategorii - mówi Lana Popović, dyrektor generalna The Coca-Cola Company w  Polsce i  krajach bałtyckich.

Czytaj więcej
Coca-Cola ma opakowania "One brand" marketing

Coca-Cola ma opakowania "One brand"

W ten sposób marketer podkreśla, że smak i orzeźwienie to korzyści, które konsument otrzymuje niezależnie od wariantu.

Czytaj więcej
Coca-Cola zachęca do gotowania marketing

Coca-Cola zachęca do gotowania

Marka startuje z aplikacją kulinarną SimplyTastly.

Czytaj więcej
Odróżnić markę opinie

Odróżnić markę

Zaostrzenie oceny zdolności odróżniającej znaków towarowych, czyli na co uważać przy tworzeniu nowej marki czy logo - wyjaśnia dr Anna Sokołowska-Ławniczak, rzecznik patentowy w Kancelarii Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy.

Czytaj więcej
Renifer to za mało opinie

Renifer to za mało

Jak nie zepsuć reklamą magii świąt - pisze Anna Kowalczyk-Nowak z Bardzo, agencji, która stworzyła świąteczny spot Allegro.

Czytaj więcej
Dlaczego marki w Polsce nie radzą sobie w Instagramie? opinie

Dlaczego marki w Polsce nie radzą sobie w Instagramie?

- Instagram ze swoimi 2 milionami polskich użytkowników wydaje się atrakcyjną platformą dla marek, które mogą pokazać się z zupełnie innej strony. Nie dzieje się to jednak na skalę, której można się było spodziewać - pisze Tomasz Matuszewski, head of social media Ogilvy & Mather Advertising.

Czytaj więcej