Wyniki wyszukiwania dla tagu - coca-cola
ilość wyników: 46

Wojciech Małysz dyrektorem zarządzającym EmLabu reklama

Wojciech Małysz dyrektorem zarządzającym EmLabu

Wcześniej pracował w agencji Live.

Czytaj więcej
Kraków Live Festival w najbliższy weekend marketing

Kraków Live Festival w najbliższy weekend

Dwudniowe (18-19 sierpnia) wydarzenie organizuje Fundacja Alter Art, a jego głównym sponsorem jest MasterCard.

Czytaj więcej
Coca-Cola Zero zmienia nazwę, smak i opakowanie marketing

Coca-Cola Zero zmienia nazwę, smak i opakowanie

Po ponad rocznych testach napój w nowej odsłonie w pierwszej kolejności pojawi się w sierpniu br. na rynku amerykańskim.

Czytaj więcej
Hanna Jackowska na czele Leo Burnett reklama

Hanna Jackowska na czele Leo Burnett

Będzie zarządzała Leo Burnett ze wsparciem Adama Nowakowskiego, zastępcy dyrektor zarządzającej i jednocześnie szefa strategii.

Czytaj więcej
PHD na czele globalnego zestawienia RECMA media-inne

PHD na czele globalnego zestawienia RECMA

Sieć Omnicomu najlepiej poradziła sobie w nowym biznesie w 2016 r.

Czytaj więcej
Multikino i Coca-Cola we wspólnej akcji marketing

Multikino i Coca-Cola we wspólnej akcji

Sieć multipleksów i producent napojów organizują zabawę dla fanów kina - "Wrzuć się na duży ekran".

Czytaj więcej
Moc psychologii marketingu i sprzedaży opinie

Moc psychologii marketingu i sprzedaży

Jak przydatna jest psychologia marketingu, nie trzeba nikogo przekonywać, a tym bardziej marketerów, którzy potrzebują czasem wiedzy i inspiracji w zakresie psychologicznych oddziaływań na konsumenta, tak aby zwiększyć efektywność sprzedażową podejmowanych działań marketingowych.

Czytaj więcej
Nowe technologie w omnichannel opinie

Nowe technologie w omnichannel

Omnichannel to nie tyle trend, co sprzedażowa konieczność, wynikająca z naturalnej transformacji rynku. Komunikacja z klientem może mieć miejsce wszędzie. Dlaczego nie dostarczać pozytywnych wrażeń zakupowych klientom dzięki nowym technologiom?

Czytaj więcej
Ludzie poznali się na naszych sztuczkach [wywiad] marketing

Ludzie poznali się na naszych sztuczkach [wywiad]

- Kiedyś ludzie mówili: to jest "zła reklama" i każdy chciał ją poprawić, a najchętniej sam zrobić po swojemu. Teraz konsumenci rozumieją rolę reklamy, rozumieją, że korzysta ona z pewnych konwencji - opowiada Tomasz Bartnik, partner w pracowni koncepcyjnej One Eleven.

Czytaj więcej
Rio bez rekordów media-tv

Rio bez rekordów

Telewizja Polska zaraz po ceremonii zakończenia igrzysk olimpijskich Rio 2016 ogłosiła swój duży sukces. Tymczasem transmisje z igrzysk nie wypracowały rekordowych oglądalności. Wpływy z reklam telewizji publicznej nie pokryły nawet kosztów licencji i obsługi imprezy.

Czytaj więcej