Wyniki wyszukiwania dla tagu - cygan-olgierd
ilość wyników: 9

VML i Starcom Agencjami Roku w Mixx Awards 2016 media-internet

VML i Starcom Agencjami Roku w Mixx Awards 2016

W konkursie przyznano pięć złotych statuetek. Best In Show otrzymało Allegro za "Legendy polskie".

Czytaj więcej
Deloitte Digital w Warszawie reklama

Deloitte Digital w Warszawie

Magdalena Drozdowska i Mateusz Książek kierują kreacją w nowym warszawskim studio. Po akwizycji agencji Digital One firma ma ambitne plany.

Czytaj więcej
Pascalu, czy ci nie żal? reklama

Pascalu, czy ci nie żal?

Po trzech latach intensywnych działań reklamowych sieć dyskontów Lidl żegna się z ambasadorami marki - Pascalem Brodnickim i Karolem Okrasą.

Czytaj więcej
W ciekawych czasach żyjemy! opinie

W ciekawych czasach żyjemy!

O tegorocznym festiwalu telewizyjnym MIPTV pisze Olgierd Cygan, szef agencji Digital One.

Czytaj więcej
Budujemy mosty dla branded entertainment opinie

Budujemy mosty dla branded entertainment

- Fragmentacja rynku mediowego, połączona z ogromną konkurencją ze strony internetu doprowadzą do sytuacji, w której nadawcy/wydawcy są coraz bardziej otwarci na współpracę z markami - konferencji DISCOP Istanbul pisze Olgierd Cygan, CEO Digital One.

Czytaj więcej
Kontent rządzi - nie tylko w Londynie opinie

Kontent rządzi - nie tylko w Londynie

O imprezie Content London 2013 pisze Olgierd Cygan, CEO/managing partner agencji Digital One.

Czytaj więcej
Second screen rządził na Filmteractive 2013 media-internet

Second screen rządził na Filmteractive 2013

Zakończyła się trzecia edycja Filmteractive, międzynarodowego wydarzenia poświęconego innowacyjnym treściom audiowizualnym.

Czytaj więcej
Niepomijalne wideo media-internet

Niepomijalne wideo

Rynek treści i reklamy wideo w internecie zyskuje na znaczeniu. O tym dyskutowali w zeszłym tygodniu eksperci podczas panelu zorganizowanego przez IAB Polska.

Czytaj więcej
SEO/SEM nadal w cenie reklama

SEO/SEM nadal w cenie

Mimo rosnącej popularności social mediów marketing wyszukiwarkowy nie powinien tracić na znaczeniu. Rynek SEO/SEM może być spokojny o swoją pozycję w torcie reklamy internetowej, a marketerzy o lokowane tam budżety.

Czytaj więcej