Wyniki wyszukiwania dla tagu - deloitte
ilość wyników: 12

Prognozy Deloitte na rok 2018: nowe technologie, media, telekomunikacja marketing

Prognozy Deloitte na rok 2018: nowe technologie, media, telekomunikacja

Firma doradcza przedstawiła swój doroczny raport "TMT Predictions".

Czytaj więcej
Prezenty: kupowane online, wręczane w realu marketing

Prezenty: kupowane online, wręczane w realu

Za prezenty świąteczne kupione w sklepach internetowych rodzimi klienci zapłacą średnio 190 zł.

Czytaj więcej
Konsument v20.17 - dlaczego trudno się z nim dogadać? opinie

Konsument v20.17 - dlaczego trudno się z nim dogadać?

Konsument funkcjonujący w świecie online i offline, trzymający rękę na pulsie, silnie obecny w rzeczywistości roku 2017, ale wciąż dopuszczający zmiany własnego postrzegania świata w przyszłości - mniej lojalny i bardziej wymagający. Czy można się z nim dogadać?

Czytaj więcej
Branżę zakupową czekają rewolucyjne zmiany marketing

Branżę zakupową czekają rewolucyjne zmiany

Nowoczesne systemy informatyczne, druk 3D, analityka big data i internet rzeczy to narzędzia, które w największym stopniu wpłyną na procesy zakupowe.

Czytaj więcej
Rynek kosmetyków wart jest w Polsce 16 mld zł marketing

Rynek kosmetyków wart jest w Polsce 16 mld zł

I nieustannie rośnie. Branża zatrudnia już 16,5 tys. osób, inwestuje w nowe technologie, rozwija eksport i swoje produkty dostosowując je do zmieniających się trendów.

Czytaj więcej
Deloitte: kibice przenoszą się ze stadionów i TV do internetu marketing

Deloitte: kibice przenoszą się ze stadionów i TV do internetu

W przyszłym roku wartość globalnego rynku e-sportu ma osiągnąć miliard dolarów.

Czytaj więcej
Marketing przy piłce - kto robi to dobrze? opinie

Marketing przy piłce - kto robi to dobrze?

Marketing piłkarski jest niszą, która jest niedoceniana i nieznana. Czas najwyższy przestać traktować piłkę jako siedlisko chuliganerii, a zacząć patrzeć na nią okiem marketingowca. Szczególnie, że rynku jest wielu pomysłowych - często hobbystycznych - speców od różnego typu aktywacji.

Czytaj więcej
Na święta Polacy wydadzą w tym roku o 5 proc. więcej marketing

Na święta Polacy wydadzą w tym roku o 5 proc. więcej

Przeciętna polska rodzina zamierza wydać na Boże Narodzenie średnio 1121 zł. 46 proc. na jedzenie, a 44 proc. na prezenty. Rośnie siła dyskontów.

Czytaj więcej
Są tacy, co oddychają reklamą reklama

Są tacy, co oddychają reklamą

- Polskie agencje nie odnoszą takich sukcesów, jakie by mogły odnosić, dlatego że w natłoku codziennych spraw nie mają kiedy się uczyć, a już nauczone - namawiać klienta na nowe rozwiązania - mówi Katarzyna Dragović, założycielka Szkoły Mistrzów Reklamy.

Czytaj więcej
Przychodzi handel do klienta marketing

Przychodzi handel do klienta

O aplikacjach mobilnych w retailu opowiada Tomasz Gorzkowicz, prezes firmy GoSell zajmującej się mobilną integracją kanałów komunikacyjnych.

Czytaj więcej